Grand Seiko is geweldig, of toch niet…?

Echt hilarisch dat accent, niet om aan te horen. :joy:

Hij weet vast wel iets over horloges, maar ik zou niet al zijn uitspraken aannemen. Hij neigt vaak wat extreem te zijn en dan ben ik voorzichtig.

Eens per maand wordt er een hele story vol shit over Nico gepost op het insta van AVW. Als de helft ervan waar is, is Nico niet zo’n lieverdje.

Ah…

De zoon van ArchieLuxury.

Daar kan ik smakelijk om lachen. Ik vraag me af of hij om mijn rating van dezelfde merken zou kunnen lachen. Ik denk het wel. :slight_smile: Zo vind ik Audemars Piguet fockin’ shite, om maar een zijstraat te noemen, en valt bij mij Rolex in de meh.

Overigens zegt de goede man dat hij de voltallige GS Sport lijn lelijk vind. Wat ook bijna 100% waar is. Zo fokking lelijk als de nacht. Echt. Voor dat geld. Fuck off. Zo.

Maar wat hij niet doet is zeggen dat het uurwerk niks voorstelt. Hij zegt letterlijk dat een goed uurwerk en afwerking geen goed merk maken als je design shite is. Wat weer een geldig statement is.

Ik zet GS in de Class categorie omdat als ze iets moois maken het zo mooi is dat we ze Nikita maar vergeven. Pardon. Dat was Elton John. Maar je begrijpt m’n punt.

1 like

Aha juist. Hij is van pride en pinion en hij verkocht camera’s?

Eens en komt ook niet overeen met wat @stokendecasper zei namelijk:

Nee hij verkoopt horloges, zijn vader verkocht camera’s volgens @SuperC .

Wel wakker blijven.

Daarom. Dus of ome Kasper is een boefje (trolololololololololololoooooooo) , of hij lette niet op bij het Engels. :slight_smile:

2 likes

@Dora dus hij zal daar vast camera’s hebben verkocht.

Holy…ik snap wel dat jij het allemaal niet zo goed snapt :joy:

3 likes

Het komt er nog steeds op neer dat hij GS niks vind

Verkoopt is tegenwoordige tijd of ben ik nou gek.

1 like

Ja, maar roepen dat hij de ontwerpen lelijk vindt is even controversieel als een natte theedoek. Roepen dat het shite is omdat de uurwerken niks voorstellen, da’s gewoon puur intrigantje spelen.

Dus dat maakt zeer zeker uit.

Bedoelde verkocht. Voordat hij horloges ging doen.

1 like

Ja alleen in tegenstelling tot jouw behoorlijk incorrecte weergave van zijn woorden, onderbouwt hij tenminste waarom hij het vind. Dat is iets anders dan gewoon domweg roepen dan 99% shit is en het uurwerk ook. En welk uurwerk bedoel je dan precies. Quartz, springdrive of automaat.

Overigens is dit niet de eerste keer dat je weer iets vedraaid of aandikt om eens lekker te stoken.

2 likes

Dat wist ik niet. Ik volg AVW, maar mis dit soort berichten van hen structureel.:man_shrugging:t3:

1 like

Kijk dan eens in de stories die ze posten. Ze zijn er vrij eerlijk en open over.

1 like

Kom op, @Chillekasper maakt graag clickbait topics, maar ze leiden wel tot vermakelijke discussies, vaak.

Ik vind het niet zo erg. Zo lang we de bullshit maar wel even luchten.

1 like

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik die ook nooit gezien heb. Al bekijk ik ze zowat dagelijks op insta…

Laat ik het zo zeggen: voor mij is het meer relevant waarom GS wel goede horloges maakt. Wat ik tot nu toe van heb gepast was ik zwaar onder de indruk.
Van mij mag jij zout gaan leggen op de negatieve dingen van GS.

Ja ik heb me tot nu toe prima vermaakt in dit topic. Alleen ik trek een grens bij het verdraaien van andermans worden en hem uitspraken in de mond leggen die incorrect zijn.

Maar goed Casper, volgende week weer een Rolex-gerelateerd topic. Of weereens kul over Invicta? Dan bereid ik me vast voor.