Deze liet ome Nico even niet zien, om de discussie maar weer even terug te harken naar Grand Seiko.
Wat een shitter. Zo lelijk. Met zo’n prut-uurwerk. Bah.
Als ik de eigenaar van zo’n ding was zou ik 'm wegbonjouren. In een pakketje, maar de polder.
3 likes
Aha dus Nico noemde het niet pruts?
Ik ook. Vooral degenen degenen die gek zijn van strippen (of is ‘strips ’ meervoud?) . En dan in het bijzonder deze natuurlijk…
2 likes
SJvL
12 oktober 2021 om 21:06
402
Volgens mij heb ik dat niet gedaan, en dat ga ik ook niet doen want ik heb GS hoger zitten dan jij Invicta.
Waarom post je dan zo’n shittopic?
Fate_Amenable_To_Change:
Wat een shitter. Zo lelijk. Met zo’n prut-uurwerk. Bah.
Als ik de eigenaar van zo’n ding was zou ik 'm wegbonjouren. In een pakketje, maar de polder.
Bonjour hem dan even naar de polder genaamd Alblasserwaard, dan vang ik hem wel.
1 like
Heel goed, vasthouden die gedachte!
Jurk
12 oktober 2021 om 21:07
404
Dank voor het aanbod! Maar ik sla hem even over.
1 like
SJvL
12 oktober 2021 om 21:08
405
Ik zeg niet dat alles wat je zei in de openingspost niet waar is. Man man man wordt je nou nooit moe van jezelf?
Wie schiet hier uit zijn slof?
Dora
12 oktober 2021 om 21:09
407
Hoe komt ‘ie anders in slaap rond dit tijdstip?
1 like
Ik zat aan een Vinex-wijkje ten noorden van het centrale dorp in de Noordoostpolder te denken. Hmmmm.
Maarreh, GS, heren. Laten we het bij GS houden.
Kijk. Wel een echte lelijke shitter.
1 like
SJvL
12 oktober 2021 om 21:12
410
Ik niet, maar je suggereert nu al twee keer dat ik dingen heb gezegd die ik niet zo heb gezegd. Daar raak ik wel redelijk geagiteerd van ja. Van een gelovige had ik wel beter verwacht dan dit soort gedrag.
SJvL
12 oktober 2021 om 21:13
411
Hoe langer je kijkt, hoe erger het wordt.
1 like
Je laatste reacties lijken daar wel op.
Maar ben blij om te lezen dat de topic ook vermakelijk was. Ondanks dat hij shit is.
Ruud
12 oktober 2021 om 21:14
413
Tis een beetje de irritante ketter die uiteindelijk door de rest maar op een brandstapel wordt gezet.
1 like
Laat mij maar sterven voor de eer en glorie van ons vaderland
SJvL
12 oktober 2021 om 21:15
416
Ruud:
brandstapel
Kan die daar lekker verder stoken.
2 likes
Klopt inderdaad. Nog even nagemeten
Gek, want hij voelt veel platter op de pols; net als een Explorer, en die is zelfs platter.
De GS’en die ik gepast heb (allen automaten) voelden veel dikker aan. Een SBGR261 is bv 13,1mm en met de bescheiden diameter voelt dat erg dik aan voor een dresser. Wel belachelijk mooi.
Nomos horloges zijn mooi slank, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik bauhaus nu echt mooi vind. GS is qua wijzerplaat veel meer mijn smaak.
Ik hoop en verwacht dat GS nieuwe modellen uitbrengt die slanker zijn
1 like
Ruud
12 oktober 2021 om 21:16
419
Chillekasper, de Jan Hus van HF.
3 likes