Grand Seiko is geweldig, of toch niet…?

Ik ben wel benieuwd naar het filmpje

Inderdaad. Ik verbaasde mij hierover. Iemand die zelf in de horlogerie werkt. Horloges inkoopt en verkoopt en volgens mij officiële dealer is van een aantal merken.

Dit vind ik altijd heel erg treurig.

37 likes

Ik heb de GS SBGR319G. Zie onderstaande link.

Nou zeg, je maakt het mee hé op YouTube

6 likes

Dat is buitengewoon mooi, is die review toevallig ook door jou geschreven?

Haha ja :joy:

1 like

Jawel, lekker.

3 likes

Nee hoor. Is gewoon van internet.

1 like

Is gewoon het gevoel en de beleving. Heeft niet perse wat met snobisme te maken. Ben niet de enige overigens die er hier zo over denkt. Zijn best wel meer mensen op het forum die precies hetzelfde hebben.

Ander voorbeeld uit auto land. Lexus. Erg goede auto’s, maar het trekt mij niet. Zou niet snel een Lexus kopen.

4 likes

Natuurlijk wel. ‘Beleving’?

7 likes

Ik vind het totaal plaatje gewoon minder sexy en het trekt mij persoonlijk minder dat kan toch? Hoef je niet meteen een snob te zijn. Ik zeg overigens absoluut niet dat Grand Seiko troep is want dat is zeker niet waar. Afwerking en detail is van ongekend hoog niveau.

3 likes

Ik heb een aantal GS’en gepast (waaronder de Snowflake) ze doen me gewoon niets.

1 like

Desondanks erg mooi horloge! :smiley: enige kritiek die ik op dit horloge zou hebben is dat ze op het kijkvenster op de achterkant GS met logo hebben geplakt. Van mij had dat best achterwege gelaten kunnen worden. Zodat je beter beeld hebt op het uurwerk.
Veel draagplezier! :smiley:

Je schrijft status fout. :joy:

10 likes

Waar ligt dat aan?

Komop Kasper. Jij als YouTube magnaat kent toch zeker wel Time and Tide? Of heb je ook nog nooit van Hodinkee of Fratello gehoord?

1 like

Laatst hoorde ik van de tante van mijn buurvrouw’s neef dat die persoon op youtube er voor 99% naast zit. Ik vind dat persoonlijk best grote woorden, al zijn er best wat GS horloges die ik kan waarderen.

1 like

Je zegt zelf gewoon dit hoor. Duidelijk en eerlijk zelfs.

7 likes

Natuurlijk ken ik Fretello en Hodinkee, heb er alleen geen abbo op.