Je kunt toch meer of minder affiniteit met een merk hebben? Een merk kan toch goed of minder goed bij jou als persoon passen?
Nou dat het geheel me niet aanspreekt, prima horloges, maar dat is het ook. Ik vind ze eerlijk gezegd nogal saai.
Maar van Time and Tide heb je nog nooit gehoord?
Een merk is gewoon een naampje. Marketing. Daar trappen we allemaal wel in, de een alleen wat meer dan de ander.
Tsjonge jullie hebben allemaal gelijk nou goed. Kleutertjes
Je kunt hem zelf opzoeken. Nico Leonard in zijn laatste video.
Als je van Rolex houdt en minder van Grand Seiko ben je een snob. En als je Grand Seiko toffer vind dan Rolex ben je een connoisseur van heb ik jou daar
Nee.
Wat is dat? Ik heb Fretello trouwens niet hoog zitten. Hoewel iemand in de redactie volgens mij Nederlands is.
Het grootste watch blog/website/YouTube kanaal van Australië. Die moet je toch zeker wel een keer voorbij hebben zien komen…
Aha juist. Ik struin eerlijk gezegd niet echt dat soort websites af. Zijn te vaak gericht op commercieel gebeuren. Aandacht gaat te vaak naar gevestigde merken zoals Rolex, Omega, etc…
Ik vind Fretello ook niks aan. Maar Fratello daarentegen kan ik erg waarderen. Is inderdaad een Nederlander en een groot Speedmaster verzamelaar.
Dat is met een reden Kasper…
Rolex, Omega, etc. rule and dominate the industry
En als je van Rolex houdt ben je een sukkel die niet immuun is voor marketing en als je van Grand Seiko houdt ben je onafhankelijke weldenkende horloge liefhebber. Ontzettend ruim van geest.
Afzetten tegen de gevestigde orde vind men tof en van de gevestigde orde houden vind men snobistisch.
Dies wel aardig. De lume is alleen wat groen, geler was mooier geweest denk ik.
Sowieso heeft Seiko ontzettend sterke designs. Zou zeggen dat na Rolex Seiko wellicht het meest herkenbaar is.
Afhankelijk van hoe je t doet.
Ik gok dat je het meer moet zoeken in de reden waarom
Volgens mij ben ik heel netjes en respectvol hier boven geweest. Gaf alleen aan dat Grand Seiko mij persoonlijk minder trekt. Hetzelfde gevoel bij als Lexus.
Jep. Duidelijk. Ging me om de strekking, niet de toon of formulering.
Ik heb onlangs Europstar ontdekt, lekker struinen in oude magazines over merken die mij meer interesseren.