Lieve help, die kwarts van mij?
Ik vind het lastig zonder eigenlijk alles maar te gaan definiĆ«ren. Voor het gevoel wat het opwekt voor het geld, zou ik eerder kiezen voor de Rolex. Als we het daarentegen hebben over de GS dan krijg je āmeer horloge voor je geld.ā
Bij een (nieuwe) Rolex om de pols: āOh wow, ik heb een Rolex om!ā Bij een GS om de pols: āOh wow, ik heb een geweldig horloge om de pols!ā
Gevoel versus horlogerie, voor mij wint dan toch het gevoel!
Sommige kwartsen bij GS zelfs, eigenlijk beter hier⦠Ondanks dat er weinig actie te bespeuren valt. Met een loupe zie je misschien net de magneet-rotor elke seconde een halve slag maken.
Ik ben lid sinds 2006. Jawel. Ik kan me niet herinneren dat er in die tijd zoveel gezeik was over Rolex, en de vergelijkingen met een ander merk.
Waarom vertrekken jullie niet naar het Rolexforum?
Ja, zo werkt dat natuurlijk!
Sssssssssstā¦
Heb er destijds bewust geen foto van gemaakt voor jeā¦
https://timelessluxwatches.com/product-category/grand-seiko/classic-grand-seikos/
Tsjaah hier hoef je niks aan toe te voegen
Ik hou het bij Seiko mods, mijn grote lobi is Rolex en als ik later mijn wilde haren een keer kwijtraak ga ik voor JLC denk ik. Daar voel ik meer bij.
Welk model is dit?
Prachtig plaatje om het verschil in afwerking en oog voor detail te laten zienā¦
Haha, toch goed om te weten
Gerucht gaat dat ze binnenkort een blokhut huren en een pot vaseline meenemen
Want uiteindelijk wil iedereen een Rolex.
Ah, je was me net voor.
Beetje rauwe ābrushingā aan de binnenkant, en een wat random āJapanā stempel er in geplempt - als ik me goed herinner. Want ik heb er echt geen foto van gemaakt.
Zou jij die blauwe Sub nog even willen verwijderen svp, dat is een replica
Edit: die is beter