Grand Seiko meer waarde voor je geld dan Rolex

SBGV019G

2 likes

GS, hartstikke mooi maar het spreek mij niet aan.
Nee, doe mij maar Rolex dan.

1 like

Als je eenmaal een gehad heb ben je daar ook wel klaar mee hoor, er is echt wel wat mooiers te koop.

1 like

Circa 3 stemmen en 2 replies per minuut. :joy:

1 like

Was maar een test om te zien hoe scherp je stond, echt waar :neutral_face:

1 like

Ik heb beide merken meerdere malen in bezit gehad.

GS is meer horloge voor je geld.
Rolex is meer geld voor je horloge…

:grimacing:

14 likes

37 likes

He does not matter (ik volgde pas een cursus :wink:)

4 likes

Daar staat GS zeker voor Gentlemen’s Salon?

:no_mouth:

1 like

Ik heb gestemd maar ken geen beiden uit levende lijve dus een gokje.

Maar Rolex, ik wordt daar een beetje moe van.
Gelukkig bestaat er meer dan alleen Rolex en ik ga steeds meer tegen het merk krijgen. Jammer want ze maken een aantal mooie horloges.

1 like

Tijdens het fijne horlogeforum-diner van deze herfst kregen de aanwezigen enkele Rolexen van 130k in de hand gedrukt. Na een kortstondige rondgang om de tafel, werden ze abrupt (doch zƩƩr voorzichtig) aan de kant gelegd en verzuchtte men waar dat koffertje met GS’en toch bleef… :wink:

Toegegeven, de Smurf kon mij zeer boeien. Maar dan spreken we over een budget van 5 tot 10 GS’en, afhankelijk van het model.

3 likes

Groot nadeel aan GS vind ik overigens het feit dat ze (in ieder geval niet in de huidige collecties) geen horloges met een diameter van 34mm voor mannen en dat de huidige modellen zo enorm dik lijken.

1 like

Denk niet dat het tot een winstwaarschuwing gaat leiden.:wink::+1:

4 likes

:joy: Haha, goed gezegd :sunglasses:

5 likes

Of dat het lunchbuffet voor het plebs in de fabriekshallen er verder van een Michelin-ster van verwijderd zal raken. I’ve been there… :grinning:

1 like

Dit

Is waarschijnlijk ook meer waar voor je geld dan dit
Voor de rest vind ik t een zinloos topic eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Dat denk ik niet nee, dat hebben ze prima voor elkaar.
Er is alleen zo een gedoe om dat merk wat me tegen staat en de discussies er steeds over.

Ik heb geen Rolex wens en ook geen Rolex budget op dit moment. Zou ik dat budget wel hebben is de kans groot dat ik iets anders zou kopen.

1 like

Ben bang dat ik die wel gezien heb… Zal niet veel verschillen van Rolex… Mooi hoor, valt niet tegen…:wink:

1 like

Sjees, hoeveel heb jij d’r al op zeg? :grin:

1 like

Ik snap het maar je moet je afvragen wie de discussies opwerpen. De fanboys of de haters?

6 likes