Grand Seiko meer waarde voor je geld dan Rolex

het is een andere trein

1 like

Kijk, daar ga je al

1 like

Die lelijke uien wijzer

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Persoonlijk ga ik voor GS :muscle:

2 likes

Volgens mij heeft dat niks met waar voor je geld te maken, maar met smaak
 En die is weer voor iedereen verschillend.

1 like

GS is als de mooiste meid van’t straat - iedereen bewondert maar niemand wil ‘r z’n leven mee uitbouwen.

:smirk:

4 likes

Nou
 Eh
:grinning:

1 like

Met Rolex’n wordt anders flink gefippert
! :wink:

Heb je al een Rolex ? :wink:

Evenals wat je ervaart als ‘waar voor je geld’
De ene vind het ‘waar voor zijn geld’ als hij/zij in een restaurant exclusieve gerechten met een verfijnde smaak krijgt waar de ander daar weer geen waarde aan hecht.
En

Zo vind de één het ‘waar voor zijn geld’ dat bijvoorbeeld een horloge verfijnd gepolijste facetten heeft. De ander ziet ‘waar voor zijn geld’ weer meer als een uitgaven aan een horloge wat hij/zij prachtig vind en ook nog niet op afschrijft en bij verkoop hetzelfde bedrag voor terug krijgt als waar het voor aangeschaft is :smiley:

3 likes

Ja is ook zo. Maar ik probeer er gewoon eerlijk naar te kijken. Zag die snowflake plaat, die is best mooi. Maar die letters
 anyways
 on topic
 beste waarde voor je geld
niet waar
 maar waarde, nietwaar?

Dan sowieso Rolex. Dat kan niemand betwisten.

2 likes

Qu’est-ce que tu dis? :thinking:

1 like

Nu ben ik niet zo van de quotes, ik vind dat continu aanhalen daarvan slechts geestelijke arremoei, helendal als het ook nog Engelse zijn. Echter deze kwam ik heel toevallig vandaag tegen. Wellicht passend in het decorum van dit topic: “Buy a Rolex to impress others, buy a Grand Seiko to impress yourself.”

12 likes

Ik zal de volgende stelling eens bij m’n vriendin neerleggen; Eastpack meer waar voor je geld als Louis voitton? :yum:

image

:wink:

1 like

Gedurfd topic, maar daarom misschien juist wel interessant.

Ik vind het beetje als vroeger (en misschien nu ook nog wel) tussen bv een Mercedes en een Lexus. Voor het geld van een Mercedes kreeg je standaard meer bij een Lexus.

Je krijgt bij Seiko of Rolex niet per definitie meer toch? Je krijgt wat anders

Bij doorverkoop zeker ja :wink:

Heb je een punt. Je hebt nog steeds meestal 3 wijzers en een datum.
Ik bedoel er mee betere afwerking van onderdelen, facetrandje hier en daar meer, zaratsu polijsten, en dat voor een prijs onder die van Rolex.

Niet dat Rolex stil heeft gezeten met oa hun ceramische lunettes, balansveren, glide lock, etc.

1 like

Facetrandje tegen witgouden wijzers en indices. Wat is beter
 ? Voor iedereen anders is mijn stelling.
Ik respecteer beide overigens

3 likes