Mee eens. Iets kan een k-product zijn, maar je kunt er toch je geld voor terugkrijgen. Zoals investeringen in hyper cars waar geen meter mee gereden wordt, en die alleen maar in waarde toenemen omdat er meer rijken komen. De McLaren F1 was daarentegen ooit wel een product met waar voor je geld, maar daarvan zijn er veel minder gebouwd dan bedoeld was omdat er te weinig interesse was. Daardoor zijn ze nu miljoenen waard.
Haha, busted
Het bosje bloemen dat is afgegeven bij de nabestaanden maakte toch wel veel goed
Ik denk dat deze ook onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Zeker in horlogeland. Voor een shit product zal je geen hoge restwaarde hoeven te verwachten
Voor een topproduct echter ook niet (altijd).
Mijn ex AP, IWC en Blancpain waren verdraaid moeilijk te verkopen. Hoge kwaliteit horloges, maar geen hoge restwaarde.
+1. En ik denk dat je die vraag pas kan beantwoorden op je sterfbed.
Gs geeft meer techniek en mooiere beter afwerking dan rolex.
Prijs kwaliteit wint gs het gewoon dat is duidelijk.
Meer waar voor je geld is lastig. Veel rolexdragers kopen rolex heus wel om waardering en aandacht te krijgen. Laten we daar niet kinderachtig over doen.
Vind je poggen belangrijk dan is GS geen waar voor je geld en rolex weer wel. Wil je techniek en kwaliteit dan krijg je meer bij GS
Wij staan daar totaal anders in. Ik beoordeel een horloge niet anders dan een koksmes, al weegt uiterlijk iets meer mee, zij het marginaal.
Dat we allebei een zekere waardering voor zowel Rolex als GS hebben zou veelzeggend moeten zijn.
The Grand Seiko team was determined to create the most advanced practical watch in the world, a timepiece that would be the "King of watchesâ.
It thus became paramount to develop and market high-precision watches that will be internationally competitive, and this challenge was addressed under the slogan, âCatch up to and overtake the imported watches.â
Precision and design,
Seikoâs efforts to take on the world began with the pursuit of these two goals.
to becoming the âglobal standard.â It therefore had to catch up to the Swiss watches
The powerful German lettering was selected from among various designs. âŠ
En de Japanners kiezen gewoon, random, zomaar, willekeurig, voor een krachtig, Duits lettertype, met de mindset en doelstellingen hierboven beschreven, aldus Grand-Seiko.
Laat mij maar lekker dingen âuit mijn duim zuigenâ. Dit soort zieke opmerkingen zegt meer over⊠ach laat ook maar @Boetje
Welke Grand Seiko draag jij eigenlijk? Je bent er erg fanatiek in.
Een SBGJ001 zou mij wel kunnen bekoren, maar niet als ik er een Rolex voor op moet offeren.
Wat is dat? Ik wil niet pochen, maar ik ken veel woorden, en dit woord nog niet.
Sorry. Kon het niet laten. Minpuntje voor mân sterfbed.
Ik draag alleen Casio
Ik geloof dat je op de verkeerde reageert.
Maar ik geloof toch de folder van GS zelf en niet een of wazig verhaal zonder bronvermelding.
Je had ook jezelf kunnen citeren, ook inmiddels te vinden op het web
Geheugen van een Goudvis ?..
Ja met een Rolex
Dat dacht ik alâŠ
Ik zou dat juist als een voordeel zien: een binnenpret momentje.
Tja ik weet niet. Ik heb geen van beide ooit in mijn bezit gehad, zonder daar dat een goede reden voor is. Allebei mooie merken. Het hele fanboyism aan beide zijden doet me niet zoveel. Gun to my head: waarschijnlijk Rolex.
(âŠondanks de grotere kans dat ik dan inderdaad ooit een gun to my head krijg)
Ik zie nog steeds niet de relatie met de letterkeuze op de geposte foto, over goudvis gesproken.
Ja, dit zuig je dus uit je duim