Grand Seiko meer waarde voor je geld dan Rolex

Ik denk dat de levensvatbaarheid van dit topic wel op zijn einde loopt, gezien het steevast oplopende aantal ‘ad hominems’ die ons rond de oren vliegen…

6 likes

Oh, 100% met je eens hoor. Ik las @anon11367652EV stelling echter meer als dat Rolex erin geslaagd is om dat idee te marketen, m.a.w. veel mensen ervan heeft kunnen overtuigen dat het zo is.

En daar heeft ‘ie m.i. wel een punt: Rolex is het ‘go to’ dure horloge. Het merk dat de gemiddelde man associeert met luxe, terwijl er uiteraard veel (veel) luxere, exclusievere en duurdere merken zijn.

3 likes

Eeeen na ca 170 posts begon dan toch nog het moddergooien! :tada:

3 likes

Uitstekende conclusie

Duurde even maar bedankt :+1:

2 likes

Dit. Ik adviseer 15 minuten onder de zonnebank voor de vitamine D en daarna een mollige meid in haar blootje. Maar we kunnen de sfeer zo omdraaien Mafkees, let op.

Heb je weleens een goed idee voor een foto waarbij je er achteraf toch minder uithaalt dan je verwacht had?

Ik wel.

Als dit het beste idee van vandaag was lijkt me snipperen een strak plan.

12 likes

Dit zijn ook alleen dingen die jij zou doen…

1 like

Is dat je pagga-hand ???

:joy:
Ik zal in een nieuw topic even een poll starten. Het wordt tijd dat we jou mijn forumnaam toebedelen, bindend uiteraard. Dan zoek ik wel wat nieuws.

2 likes

Dat zeg ik. Lelijke letters.

1 like

Cool!

Even los van het feit dat Gothic van oorsprong een Scandinavisch lettertype is wat rond 1900 ontstond. Dat het in de Bauhaus periode veel gebruikt werd maakt het noch Duits noch oud. :grinning:

3 likes

Dat zeg ik. Lelijke letters.

2 likes

Even een @RLC er tussendoor :

Well, thank you sir !!! :grin::+1:

Overigens vind ik de letters heel mooi :wink:

3 likes

Ik vind ze geil, maar ik vond Pruisische helmen en vlinderdassen sexy, dus op mij moet je niet lieten. :wink:

4 likes

O me ga

Je moet wel goed lezen. Het is niet mijn stelling.

Hey ho, niet iedereen houdt van slanke meisjes die bij de eerste motregen een week onder zeil liggen. Ik houd wel van dames met een beetje reserve :nail_care:

2 likes

@HanDavinci laat je vlinderdas bij het volgende potje pool maar thuis

2 likes

Met ‘pijn in het hart’ voor Rolex gestemd. Ik zou het Seiko GS gunnen, maar de modelpolitiek sluit in mijn beleving helemaal niet aan bij het niveau, veel te veel modelwisselingen. Roep ‘Rolex’ en je ziet gelijk een DJ of Sub voor je. Roep ‘GS’, en wat zie je dan? Ik niets, helaas.

5 likes