Ik zie een 44GS kast voor me met de strakste indices ooit.
Een spring drive snowflake
Ik snap alleen niet dat Rolex-adepten zo hoog opgeven over de āsterke marketingā. Ik vind de dubieuze wijze waarop men de markt manipuleert, de onkiese wijze waarop men haar distributienetwerk onder druk zet, daarmee bewust een grijze markt in het zadel helpt om hiermee nog meer aureool om het merk te genereren een kwalijke. Himmelhoch jauchzend vind ik het niet.
Precies dit is voor mij een reden om geen Rolex meer te kopen.
Ik snap jullie, maar deze manier van handelen zorgt er wel voor dat je aankoop lekker zijn waarde vasthoudt en dat vind ik toch ook wel erg fijn.
Ik koop een horloge omdat ik ie naar me knipoogt, niet om de eventuele restwaarde (en dat is dikwijls niet zo slim )
Ik koop ook niet als ik hem lelijk vind, maar ik laat wel mooie horloges liggen omdat ze als een gek afschrijven.
Verstandigā¦!
Begrijpelijk, maar ik denk dat deze overweging is voorbehouden aan de WIS-categorie. Het gros koopt een Rolex omdat het een Rolex is.
Exact!
Goh⦠interessante discussie weer
Ik vind de lume van de Rolex veel beter⦠Rolex = tool GS = dressā¦
Leuk zo die discussie, maar de huidige tussenstand van de poll spreekt boekdelenā¦
GS wint, lekker puh.
Die eerste
@Arjen ik denk dat dit onder een gemiddelde groep mensen zeker het geval zal zijn maar niet hier op het forum.
Afgaand op de recensies van Hodinkee c.s. denk ik dat GS een betere afwerking biedt. Kwaliteit heb ik geen idee over. Helaas vind ik de meeste GS modellen gewoon niet zo mooi. Erg jammer want naast de afwerking trekt het onbekende, WIS-only aspect van GS mij best wel.
52%-48% en eindeloze discussie zonder richting. Lijkt de Brexit welā¦
Zes Seikoās die geen āaha effectā bij mij veroorzaken. I rest my case.
Ik vind dat merk en model identiteit ook meespelen bij het āwaar voor je geldā gevoel. Seiko GS heeft dat niet, behalve misschien bij een selecte groep mensen, waar ik mezelf ook onder schaar, omdat die verder kijkt dan dat.
Ik heb beide niet (geen GS en geen Rolex), maar zou zelf eerder een mooie GS kopen dan een Rolex.