Hallo, ik ben aan het kijken voor een GS zonder datum.
Ik kan er echter maar wejnig vinden,liefst heb ik er 1 met een stalen band.
Zijn erop het forum kenners die me wat verder op weg kunnen helpen met mijn zoektocht.
Ik hoor het graag
Hallo, ik ben aan het kijken voor een GS zonder datum.
Ik kan er echter maar wejnig vinden,liefst heb ik er 1 met een stalen band.
Zijn erop het forum kenners die me wat verder op weg kunnen helpen met mijn zoektocht.
Ik hoor het graag
de meeste SBGW modellen zijn no date
Sbgx343 of meer dressy 321. Wel stuk minder aangeboden dan de sbgw lijn.
Had zelf de SBGX091 en de SBGW231 gevonden maar die is dacht ik op leren band
Ik zou altijd gaan voor de opvolger, de SBGW301. De SBGW231 had soms last van zichtbare lijmresten onder het glas. Of de versie met stalen band, de SBGW305, met een lichtere wijzerplaat.
Foto via oracleoftime.com
Maar de belangrijkste vraag, heb je een voorkeur voor gangwerk, kwarts, automaat, handopwinder, Springdrive, voorkeur voor een kleur van wijzerplaat of een kastvorm?
Anders kan je altijd in het archief zoeken van de ‘moderne’ Grand Seiko’s op deze handige website:Modern Grand Seiko Database — Plus9Time
Maar let wel, de foto’s van GS zelf geven de pracht van het horloge meestal niet weer
Dank je quarts of automaat is voor mij beide okay. Champagne wijzerplaat vind ik mooi en een stalenband. Kastvorm heb ik te weinig kennis van
De SBGX331 op stalen band? Kwarts, geen datum en champagne wijzerplaat?
Afbeelding via watchuseek.com
Okay dank je ga kijken of er aan bod is,top
Pfoe, wel een erg mooie GS! Standaard op leren band, maar de stalen band van de SBGK009/SBGK017 zou moeten passen, wegens een identieke kast.
Ook via watchuseek.com
SBGR099 Is ook een mooie met een lichte wijzerplaat.
Of een SBGR101 / SBGR301 met donkere wijzerplaat
Juwelier Van Baal heeft nog 4 Elegance modellen zonder datum
met zeer forse kortingen:
Even filteren op Grand Seiko…
Degene die aangeboden worden van de SBGX331 zijn allemaal met een leren band
zijn 42 mm vind ik te groot!
Inderdaad standaard met een leren band, maar de stalen band van de SBGK009/SBGK017 zou moeten passen. Modellen mét stalen band, champagne wijzerplaat en zonder datum zijn er helaas niet zo veel. Of je moet ook kijken naar wit, zilver en crème-kleurige platen
Ja er is niet heel veel aanbod in no date,maar weet nu een beetje wat ik kan zoeken,dank je
Lees de laatste NA van @Fate_Amenable_To_Change . De mooiste no date gs op staal. Ik zelf heb vorige maand de sbgw283 gekocht. Ik wilde een gs no date op leer.
Dank je is idd heel mooi,maar voor mij een te stevige prijs