Ik heb er eentje. Maar niet over. Die hoort bij mijn SBGW231. Vroeger kon je ze bij seiyajapan bestellen, nu zul je waarschijnlijk gewoon de boetiek even moeten vragen.
Mooi, maar liever ton sur ton stiksel.
Met de aangepaste topictitel zal hij weinig meer te (arnh)emmeren hebben.
Zeg dat!
Op leer komt die kastvorm misschien nog wel het allerbeste tot z’n recht ![]()
Wel rijkelijk laat die verandering van topic titel,juist is juist en wat mij betreft zijn hier op het forum veel teveel overlappende topic’s,zoals ik al eerder heb aangehaald kan je een horloge hier spreekwoordelijk in meer dan 101 topic’s kwijt wat tijdrovend en over kill is.
Dat rechte stuk tussen de lugs is bij dit horloge zo scherp en passend in het ontwerp.
Jammer dat de moderne versies dit design element niet hebben.
Sexy mofo!! ![]()
Binnenkort ga ik twee modellen van de nieuwe Evo 9 serie bekijken en passen, namelijk de SLGB011 (Atera Valley, groen/blauwe kleur) en SLGB013 (Lake Suwa, blauw).
Dit wordt mijn eerste en laatste horloge in deze prijsklasse voor een hele lange tijd, dus het wordt lastig kiezen.
Ik neig naar de SLGB011, maar ik maak me ook een beetje zorgen of deze kleur wel universeel genoeg is voor alle gelegenheden. De blauwe SLGB013 lijkt me wat gangbaarder. Hoe denken jullie hierover?
SLGB011:

SLGB013:

Geweldig topic trouwens, echt genieten al die plaatjes!
Beide prachtig! Renders van GS zijn doorgaans niet de beste referentie… vanaf het plaatje zou ik zeggen de 011 maar in het echt kan het maarzo de 013 worden.
Polletje dan maar? ![]()
- SLGB011
- SLGB013
Ik weet niet of je ze eerder in het hebt gezien? Ik heb die Suwa ok de pols gehad en het viel me op & tegen hoe eh, “bonkig” dit model is tov andere modellen. De band was erg dik, de 22mm aanzet helpt niet mee om dat subtieler te maken. Op afbeeldingen vond ik het echt een fantastisch ding, in het echt viel het mij tegen ![]()
Maar dat was je vraag niet: die lake suwa plaat is extreem mooi. Dat zou mijn keuze zijn, maar dan zou ik zoeken naar die eerdere uitgave met gouden details, als ik het goed herinner…