Grand Seiko releases op Watches & Wonders 2022

Watch @ Wonders heeft pas de deuren geopend en hier zijn de eerste foto’s van wat Grand Seiko voor ons in petto heeft.

27 likes

Die laatste is wel een hele bijzondere. :dizzy_face:

Die duiker is wel top.

1 like

Die blauwe gmt springdrive… Met lume… :smiley:

En eindelijk een chrono met “gewone” pushers in plaats van die maffe uitsteeksels.

Leuk dat het dan ook een gmt chrono is. Jammer weer van de pr indicator… Da’s net té.

3 likes

Heel mooi inderdaad, tikkeltje rauw is die wel.

3 likes

Die laatste is de “Kodo” constant force tourbillon. SLGT003 met het T01 uurwerk.
Zeer gelimiteerde editie.

4 likes

Bijzonder is ook de bi-directionele bezel zonder kliks :thinking:

Wauw, die grijze GMT :star_struck: de rest vind ik meh

5 likes

@Zulu De SBGE285 is zeker geslaagd. Door de lume vind ik de afgeknipte uurwijzer ook weer een stuk beter.

1 like

Mooi hoor. Titanium. 8,5k. Het tijdperk van betaalbare GS-en is echt voorbij vrees ik :sob:

2 likes

Yep. Mijn idee ook. Sneu.

2 likes

+1

1 like

350.000 dollar. Slik.

(Ps de bovenste 5 zijn de primeurs, deze was reeds eerder ontwikkeld)

3 likes

Te impulsief gereageerd, nu enige nuancering: ook ca. 14 mm. dik en tja, die prijs

Waanzinnig! Dit movement is toch een uitontwikkeling van het prototype.

9 likes

Jammer, ik vind ze allemaal om te :face_vomiting:
Ik had het gevoel dat ze een ander pad waren ingeslagen recent… Maar goed technisch is het wel weer mooi allemaal!

1 like

Ik sluit me hier bij aan. Technisch en qua afwerking zonder twijfel vast :+1: maar stuk voor stuk vind ik ze onaantrekkelijk.

3 likes

Die blauwe GMT ziet er wel mooi uit. Al blijf ik geen fan van de nieuwe stijl urenwijzer.

De tijd kunnen aflezen is niet echt meer een issue :joy: bij dat opengewerkte geval.

1 like

Stalen bezel is een dingetje stel ik vast. Ook bij Tudor.