Watch @ Wonders heeft pas de deuren geopend en hier zijn de eerste foto’s van wat Grand Seiko voor ons in petto heeft.
Die laatste is wel een hele bijzondere.
Die duiker is wel top.
Die blauwe gmt springdrive… Met lume…
En eindelijk een chrono met “gewone” pushers in plaats van die maffe uitsteeksels.
Leuk dat het dan ook een gmt chrono is. Jammer weer van de pr indicator… Da’s net té.
Heel mooi inderdaad, tikkeltje rauw is die wel.
Die laatste is de “Kodo” constant force tourbillon. SLGT003 met het T01 uurwerk.
Zeer gelimiteerde editie.
Bijzonder is ook de bi-directionele bezel zonder kliks
Wauw, die grijze GMT de rest vind ik meh
@Zulu De SBGE285 is zeker geslaagd. Door de lume vind ik de afgeknipte uurwijzer ook weer een stuk beter.
Mooi hoor. Titanium. 8,5k. Het tijdperk van betaalbare GS-en is echt voorbij vrees ik
Yep. Mijn idee ook. Sneu.
+1
Te impulsief gereageerd, nu enige nuancering: ook ca. 14 mm. dik en tja, die prijs

Het tijdperk van betaalbare GS-en is echt voorbij vrees ik
Jammer, ik vind ze allemaal om te
Ik had het gevoel dat ze een ander pad waren ingeslagen recent… Maar goed technisch is het wel weer mooi allemaal!

Jammer, ik vind ze allemaal om te
Ik had het gevoel dat ze een ander pad waren ingeslagen recent… Maar goed technisch is het wel weer mooi allemaal!
Ik sluit me hier bij aan. Technisch en qua afwerking zonder twijfel vast maar stuk voor stuk vind ik ze onaantrekkelijk.
Die blauwe GMT ziet er wel mooi uit. Al blijf ik geen fan van de nieuwe stijl urenwijzer.
De tijd kunnen aflezen is niet echt meer een issue bij dat opengewerkte geval.
Stalen bezel is een dingetje stel ik vast. Ook bij Tudor.