Grand Seiko releases op Watches & Wonders 2022

Dat heb je inderdaad wel meer bij skeletons.

1 like

Gelukkig gisteren nog 1 binnen gehengeld dan, met hele uurwijzer

7 likes

Sterker nog die Grand seiko liggen binnenkort alleen nog maar bij de geselecteerde dealers.

Hoe zit dat bij ons mensen als we dingen zien in een stijl, die we (nog) niet (her)kennen? We geven dan vaak een voorlopig oordeel.
Voorlopig hou ik het erop, dat we over een poosje (meer) waardering gaan krijgen voor deze lichting GS sen.
Die laatste, die lijkt overeenkomsten te vertonen met wat Stefan Ketelaars aan het ontwikkelen is. Die ene met tourbillon.

2 likes

Wow. Dat filmpje is gewoon 2 minuten genieten. Dank voor delen.

4 likes

Zo heb ik het ook gezien. Heel mooi!

1 like

Mooi gemaakte horloge prn
Tof filmpje

2 likes

Prachtig om te bekijken. Bedankt voor het delen.

1 like

wauw, eindelijk een GS die ik niet saai vind.

1 like

De Grand Seiko sport collectie is voor mij gewoon vrijwel altijd lelijk, dus ik houd het even op de gewone GS modellen die ze sinds december uit hebben gebracht, inclusief m’n eigen SBGA465, dank je.

1 like

Eens. Mooi genoeg

2 likes

Grand Seiko zou eens een duiker, automaat of sd zou me minder uitmaken, in max 40 mm…

1 like

Een soort skin diver, gs-stijl. Ik zie box glas, een stalen bezel, ik zie brede bevels over de zijkant in een riff op de 62 GS kast, ik zie 12,5mm dikte. Ik zie 40mm. Met een fijne coin edge.

6 likes

6 likes

Zo is het! Zie je ook al een prijs?

12k :see_no_evil:

1 like

Vind deze toch wel gaaf, hoor!

7 likes

Gaaf, groot, en duur is ie.

Ik zie… ik zie… een Seiko SLA017 !!!

3 likes

Men neme een SLA duiker, doen een kleine upgrade aan de wijzers en indices, extra goed polijsten, verder niks meer aan doen… Ik zeg 4500 Euro voor de automaat / SD versie, en dan een iets dunnere voor 3000 met een 9F quartz er in.

2 likes