Die witte leeuw GS is echt lelijk, maar ik weet bijna zeker dat Producer Michael er eentje gaat kopen…let maar op.
Die nieuwe Evolution 9 kasten zijn een ware streling voor het oog. Dat profiel is de max.
Ik moet weer wennen aan de wijzers, maar dat had ik ook met de vorige serie.
Nu lijken het wel wijzers uit verschillende series, uren- en minutenwijzers wijken af in vorm en afwerking. Lange seconde wijkt af van GMT, en de power reserve is weer anders.
En is dat nu een andere 6 op het datumveld als op de bezel? Had m dan compleet anders gemaakt…
Die “6” dat was ook al bij de SBGN zo. Als je het zo ziet naast elkaar kan je er wel een bedenking bij maken.
Al die close-ups en detailfoto’s… het zou verboden moeten worden 🥸
Deze wijzers met lume vind ik dan wel beter geslaagd dan die van bv de white birch met die streep er in.
Eens, ik denk dat deze “live” ook heel lekker overkomt. De afgetopte GMT wijzer is dan net wat stoerder en past weer bij de uurwijzer. Die bezel is echt tof.
Alles bij elkaar een fris horloge lijkt me.
Wow.
Ik kan maar niet wennen aan die afgekapte wijzer…
Beetje dikkig bedoel je?
Cijfermatig misschien wel, tot je hem om hebt. Neen, ik had het over de uitgekiende vormgeving. En de bezel.
Sluit ik mij volledig bij aan, heel erg fraai! Ik zou het eerst moeten passen, vrij lange lug to lug.
Ik vind die subliem, prachtig, geweldig en de ideale maat voor een duiker. Dat mag (moet) een dominant horloge aan de pols zijn. GS weet het, ik weet het en nu jullie nog
Mits geen ‘overhang’, helemaal mee eens! Laat maar zien die duiker!
Voor de meesten zal er geen overhang zijn, het horloge is bijna een halve mm kleiner dan de vorige versie en is nog ‘curvier’ en dus wss met een kleinere L-L.
Denk dat die zeer aangenaam gaat dragen.
Ik heb al 2 GS duikers (SBGA391 en SBGA071) en ben dus ‘voorzien’. Neemt niet weg dat ik deze echt zeer geslaagd vind!
Lug to lug voor de SLGA015 = 51,5 mm