Grand Seiko SBGV243

December is de slechtste tijd om te verkopen. GS is het slechtste merk ooit om te verkopen. Het is sowieso een slechte tijd om horloges te verkopen. Daarom te koop:

Merk & model : Grand Seiko SBGV243
Diameter: 40mm
Uurwerk: HAQ 9F82
Lugwidth : 20mm
Leeftijd: 2021, batterijwissel in 2023.
Conditie: Best wel prima, geen gekke dingen. Kleine wissel sporen op de achterzijde van de lugs en de band heeft minimale deskdive sporen. De tweede keeper van de OEM canvas strap is verdwenen in de militaire mist. Die ga je toch niet dragen want die band is ruk. Komt op de extra AA1YD13J0 stalen band.
Toebehoren: Volle set.
Ophalen/Verzenden: Ophalen regio Eindhoven, of verzekerde verzending met T&T op risico koper.
Prijs: 2600,-
Inruil: Ja, enkel tegen euronen. Naja, Damasko op staal mag ook. Of een IWC Flieger met cash up van mij.

Plaatjes van het betreffende horloge geven je een idee van de staat, die is erg goed. Meer via PB of whatsapp. Onderbouwd bod mag maar als ik wil bukken ruil ik hem wel in :biting_lip:

Vragen, opmerkingen of VIP OnlyFans toegang graag via een PB. De in de advertentie vermelde informatie is zo volledig en secuur mogelijk, zet-en drukfouten voorbehouden. Extra informatie en meer foto’s zijn altijd verkrijgbaar. Dit is een privéverkoop, derhalve geen garantie of terugname. Eventuele verzending is altijd op risico van de koper. Een kijkje nemen in mijn condoleanceregister kan hier. Vanavond niet te laat naar bed, en de groetjes aan je zusje :v:

39 likes