Bij deze bied ik mijn mooie GS SBGX261 te ruil aan. Het horloge verkeert in goede staat en heb ik onlangs via HF verkregen, maar helaas ontbreekt voor mij de echte klik.
Mijn voorkeur gaat uit naar iets anders, met name richting divers of andere toolwatches. Merken die mijn interesse hebben zijn onder andere Longines, Tudor en Omega. Van Seiko gaat mijn voorkeur vooral uit naar specifieke lijnen zoals de SKX of SARB, uiteraard met een eventuele bijbetaling van jouw kant.
Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen!
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Grand Seiko SBGX261
Diameter: 37mm
Leeftijd: Februari 2023 (tot feb 2028 garantie)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2026
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: liefste afspreken regio Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): erg goed, op wat kleine haarlijnen op de band. Deze heb ik op de foto proberen te zetten!
Soort uurwerk en kaliber: 9F
Vraagprijs: Liefste ruilen (ruilwaarde 1700e), cash up van mijn kant mogelijk tot max 500 euro. Ruilen tegen geld is uiteraard ook mogelijk als het echt niet anders kan ![]()
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Foto’s van gisteren:
Groet!