Grand Seiko vragen?

Vergist u zich niet heer Batossai, @hendrik is zelf ook een grote jongen in zakelijk Nederland. Dus daar hoort een navenant netwerk bij. :sunglasses:

Da’s heel andere koek dan dat gepeupel dat adviseurtjes als @Fate_Amenable_To_Change en ik tot onze vrienden- en kennissenkring mogen rekenen.

2 likes

Oh, dan wil ik ook nog even weten of de heren directeuren vinden dat de afschaffing van de dividentbelasting nou wel zo verschrikkelijk goed is voor het vestigingsklimaat in dit land. :slight_smile:

Allemaal dingen waar ik me als Brand Ambassador hard voor zal maken :facepunch:

1 like

Even rustaaaaghh Chris…

1 like

Dan moeten ze die ouwe meuk uit de lucht halen. :slight_smile:

1 like

Heb uw vragen uitgeprint, en zal zien wat daarop de antwoorden zijn.
Vanaf nu ben ik niet meer online. Moet soep koken en broodjes smeren voor ruim 30 man :innocent:
Het wordt gezellig!

8 likes

Neem je mijn voorstel ook mee? :+1:

1 like

Zonder foto kansloos :sunglasses:

Je bent denk ik in de war met Kukident…

2 likes

Veel plezier, heb uitnodiging gemist denk ik.

Kukidentbelasting, dat zou een leuke zijn om m’n moeder over de pies te krijgen. 81, maar nog steeds een kwade jonge man, als het ware.

2 likes

En met jouw moeder half HF. De gemiddelde leeftijd is hier ruim boven de zestig. :upside_down_face:

1 like

Geen grappen over kukident. Fixodent heet dat spul tegenwoordig. Ik heb daar sedert een halfjaar erg veel baat bij mbt het vastzetten van mijn tijdelijke voortandprothese. :+1: (gister overigens een kaakbottransplantatie ondergaan voor het definitieve implantaat. Ik eet nu door een rietje :sweat:).

Sterkte…

No offense…

Ik bracht het op omdat @Fate_Amenable_To_Change dividend met een t schreef. Kwam niet helemaal uit de verf misschien?

2 likes

Oef. Beterschap. En vanaf nu niet meer kooivechten, goed? :wink:

2 likes

Nee joh. Dat was maar een gebbetje. Maar het gebruik ervan en die operatie helaas bittere ernst :sweat:

2 likes

Sterkte! :+1:

1 like

Snap ik! Sterkte!

1 like

Dank heren :+1:

1 like