Grand Seiko vragen?

Ze hebben eerst mijn verstandskies moeten verwijderen voordat ze met beitel en hamer een stuk bot hebben kunnen weghakken. Dat stuk is uiteindelijk voorin geplaatst (met schroeven en al). En het lijkt nu net alsof er in mijn linkerwang en onder mijn neus een pingpongbal zit. :grimacing:

Ouch…vervelende dingen altijd. Niet al te veel pijn en ongemak hopelijk…afgezien van het yoghurt dieet?

1 like

Het is vreselijk. Ik kan het geheel amper bewegen. Maar de ibu en de para onderdrukken het redelijk. Maar goed. Sorry voor dit intermezzo. On topic maar weer :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ach moet toch kunnen. Ps je verblijft dus voorlopig en alweer een tijdje thuis gedurende …of kun je gewoon werken?

Anyway…sterkte!

1 like

Gister de operatie. Vandaag een beetje berichtjes kunnen doen. Morgen maar weer eens verder kijken. :wink:

2 likes

Rustig an :+1:

1 like

Sterkte!

1 like

Vraag ook ineens of die spuuglelijke “X” van de plaat mag bij duikers?

Verkeerde Seiko :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben benieuwd naar de antwoorden :blush:

Ik vind het dan ook weer erg knap hoe ze dat kunnen doen allemaal.
Sterkte in ieder geval.

1 like

Sterkte gewenst en een tip van een veelvuldig ervaringsdeskundige; voor het slapen gaan 2 paracetamols en 2 sterke koppen koffie erin. Scheelt de volgende ochtend enorm in de pijn. :ok_hand:

1 like

Beterschap! :bouquet:

Ben best benieuwd wat er voor antwoorden komen!

1 like

het enthousiasme spatte van het verslag af, complimenten voor de avond. we weten allemaal hoe druk we allemaal zijn tegenwoordig, dus om de tijd te vinden - in de toch al schaarse vrije tijd - om dit te organiseren; klasse!

uiteraard ben ik erg benieuwd naar het antwoord op alle vragen (ook op degene die niet van mij waren), maar ik begrijp het ook als er geen gelegenheid was om ze te stellen vanwege de drukte.

anywaytjes, fijn weekeinde alvast!

1 like

Ik denk dat @hendrik z’n spaarvarken heeft geofferd, en nu de inhoud aan het tellen is voor z’n GS aankoop :slight_smile:

1 like

Bijna alle vragen zijn beantwoord, zowel door Gassan (zelfs hun bruto winst percentage) als door Seiko Nederland. Zelfs de onroerend goed posities van Rolex zijn besproken.(als ik het wel heb 40% van het kanton Geneve) :sunglasses: Als u iets specifieks wilt weten, brand maar los. Denk dat er vast wel een deelnemer is die het antwoord onthouden heeft

1 like

image

maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat mijn vraag over de nieuwe strategie (en het billboard) me wel het meeste bezighoudt, excuses als dat al elders is beantwoord.