Grand Seiko x Hodinkee

Ja was ook niet meer op jou bedoeld, maar in zijn algemeniteit. :wink:

Overigens: vooral ook lekker kopen wat je leuk vindt!

Want dan tenminste showen dat je het echt gemaakt heb?

8 likes

Precies. Past zo in “de tijdsgeest”

1 like

Ja inderdaad, en schaamteloos zelfs. Ik vind dat als je ergens hard voor gewerkt heb je dat mag laten zien, los daarvan vind ik dat een rolex datejust, date of iets dergelijks gewoon een mooier horloge is.

Nee, meer status, dat is het. :joy:

Nee dat niet, als ik status wilde hing ik wel een full set daytona om mn pols, en reed ik een Bentley.

1 like

Pas nou op, ze veranderen in zombies als je die vergelijking maakt…

Ik weet niet of dat lukt als student.

Zeker niet. :joy: :joy:. Maar een Grand Seiko of een datejust zou net zo goed onverstandig zijn.

Laat ik een vergelijking maken, een Volkswagen Passat is een hele goede auto, maar toch rij ik liever een BMW 3-serie, niet omdat die meer status geeft maar omdat die mooier is en sportiever rijd.

Ik vind de fluted bezel, en de jubilee bracelet van de datejust gewoon mooier.

:laughing: Dat zijn toch die K dingen die tegenwoordig heel veel in de garage staan omdat ze zo gaar zijn. :thinking:

2 likes

Wat een artikel :rofl:

1 like

Dat is een mythe die helemaal niet waar is, als verkoper kan ik je vertellen dat een Volkswagen niet perse beter is op dat gebied, al zou ik bij BMW wel aanraden de diesels te ontwijken.

Sowieso een “appels en peren” vergelijk

Die moet je mij uitleggen, volgens mij zijn het alle twee sedans uit Duitsland in het premium-segment met een prijskaartje van rond de 45 ruggen.

Ik ga lekker eten maken.

Met je sedan. :astonished:

Let’s talk watches! Cheers!

Ja deze vind ik zoveel mooier!

1 like

Ja dat probeerde ik, maar toen vond @watchup dat het bij mij om de status ging en niet om het horloge zelf.

Zijn relatief minder goed?

Let’s talk cars! Cheers!