Grand Seiko x Hodinkee

De diesels in de 3-serie staan inderdaad niet bekend om hun betrouwbaarheid, ze hebben problemen met de cilinderkoppen, koeling, pakkingen en nog een heleboel andere dingen. Ze zijn tegenwoordig niet meer zo slecht als die uit de E90 generatie maar nog steeds niet bepaald goed. Ik zou zeggen (zoals bij de meeste Duitse auto’s) probeer er vanaf te komen voor je garantie voorbij is.

1 like

Waar ik wel benieuwd naar ben dan: hoe vind je GS ten opzichte van rolex? Dat is een merk dat jij enorm waardeert.

Het iets met een knuppel en een hoenderhok, maar zo bedoel ik het niet. Waar zit 'm nu voor jou de kneep dat je Rolex (of Iwc of omega) dus meer waardeert/kunt waarderen dan GS? Lees: nooit de aanvechting te hebben een GS te kopen. Daar ben ik oprecht benieuwd naar. Jij moet als geen ander toch ook over de filmpjes op YT struikelen waarin de conclusie wordt getrokken dat GS het wint van Rolex als het gaat om afwerking en accuratesse?

Dit nummer gok ik

yeah sure.

:thinking: :astonished:

:crazy_face:

Prachtig. Maar m’n GS’n net zo en lopen ook mooier.

Maar kom, :thinking: De combinatie autoverkoper en Rolex komt niet zo maar uit de lucht vallen.
'n Plaatje dan maar

2 likes

Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Al kunnen de meeste verkopers geen Rolex betalen. Bij is toevallig Meistersinger heel populair.

1 like

witches-eye-big-fish

3 likes

In de Consumentengids die vandaag binnenviel: by far de slechtste auto !

Ik vind je er met zonnebril en telefoon er beter uitzien. :astonished: Echt !!!

image

1 like

Daarom verkoopt de Passat ook zo goed

Was dat niet die krant die zei dat stella fietsen goed waren, en dat de bitterballen van de aldi lekker waren?

eac70f69ca5110b81cffb87b250daf6e

Ik vind Rolex een sterk merk, grand Seiko beter dan Seiko, Speedmaster een classic, Omega heeft te veel LE, er zijn inderdaad nog andere merken in een hoger segment zoals PP. Hodinkee is best leuk, maar ook commercieel.
Ik vind een Reverso ook cool. Je ziet wel eens een autoverkoper met een Rolex of Breitling.
Ik hoop hiermee een waardevolle bijdrage aan de discussie te hebben geleverd. :grin::+1:

1 like

???

Edit: Stella fietsen komen niet voor in de top regionen van de laatste test. Het zijn middenmoters (kop 'm maar in.)
Bitterballentest: niet gevonden. Maar ik geloof je op je woord, dat die van Aldi en Lidl niet al te best zijn.

1 like

Ik dacht kwaliteitsfietsen die ik niet ken… gooooooogleeee!! Blijkt het van die mobilettes voor oude mensen te zijn. :face_vomiting:

2 likes

Helemaal met je eens.

Dat is een dodelijke dooddoener. Maar je hebt wel gelijk.

Ik lees de gids zelf ook vaak, en voor huis, tuin en keuken apparaten is het inderdaad een goed blad maar ik vind de keuzes vaak te rationeel en te weinig vanuit emotioneel oogpunt. Ze zouden bijvoorbeeld nooit een Rolex kiezen omdat een Seiko een betere prijs kwaliteit verhouding heeft.

Ps. stella was al een tijdje terug, nog voor het hele middenmotor tijdperk, dus toen iedereen nog met wielmotoren reed, ipv. de motor tussen de wielen.

Mooie uitvoering in dat blauw, het gebrek aan contrast tussen de GMT en de gewone wijzers vind ik wat minder. En als ik het goed zie is de kast volledig gepolijst en de band geborsteld? :thinking:

+1 top model :ok_hand::blush:

Ik rijd al bijna 10 jaar met een bmw 3 diesel (nu mijn 2de, de eerste rijdt mijn vrouw nog steeds mee), werkelijk nog nooit problemen gehad na honderdduizenden km’s. Itt tot de vele volvo issues in mijn omgeving. Het is het meest geleasde bedrijfswagenmodel in Belgie, lijkt me sterk dat die allemaal problemen hebben. Dit terzijde!

Niet iedereen zal die problemen hebben dan zou het wel heel erg zijn, maar een feit is dat het bij BMW vaker voorkomt dan bij andere merken.

Als je een autoweek account hebt zou je dit artikel eens moeten lezen:

En anders deze:

1 like

Dank! :+1:

e0783c8f67e429efd9190381394d3a898fde916d_1_500x500

Why though?