Soms overkomt je dat gewoon, in een onbewaakt moment koop je een doos vol met Swatch horloges. Ok, ok, dat overkomt alleen mij.
Maar goed ze liepen niet en dan kun je gewoon een zak vol batterijen kopen of gebruik maken van de gratis service van Swatch om je batterijen te verwisselen. Ik had toevallig een afspraak in Utrecht dus een mooie mogelijkheid om die zak aan te bieden. Ik kreeg een bonnetje mee en aan het einde van de middag kon ik vijftien werkende Swatch horloges meenemen. Twee hadden een lekkende batterij helaas niet overleefd.
er staat hier op heet HF ook een wild verhaal over iemands vader die ik meen al 30 jaar een Swatch gratis van nieuwe bandjes glas en batterijen laat voorzien
hij kreeg meen ik pas 2 jaar geleden een briefje erbij dat het niet echt de bedoeling was ofzo
Als je gewend bent geraakt dat je tegenwoordig overal voor moet (bij-)betalen is dit ook wel eens verfrissend. Die batterijtjes kosten natuurlijk niks en je hebt toch een klant in de winkel (als je er toch bent kun je meteen de nieuwe stalen Sistem 51 bekijken), ik vind het wel briljant.