Rommelmarktvondsten

Moet je er wel een in de buurt hebben :grimacing:

3 likes

Kleinigheidje blijf je houden :rofl:

2 likes

Blijven altijd wel leuke horloges om te zien. In mijn vondsten zater er ook 2 waar ik maar even nieuwe batterijtjes voor besteld heb.
@TKH Ik wist niet dat ze het aanbieden om levenslang de batterijtjes te vervangen, maar goed om te weten. Er zit een shop in Amsterdam dus dan kan ik daar een keertje heen rijden als ze weer op zijn :joy:

1 like

Oeps, dit is het topic Rommelmarkt vondsten, mijn Swatchvondsten kwamen bij de kringloop vandaan.

2 likes

Heel mooie vangst. Zelf sinds een tijdje de meer grafische variant er op:

En ook nog ergens een solar met Roman dial, hebben echt wel iets die Romeinen :sunglasses:

6 likes

Ja heb dat hier eens gelezen :ok_hand:

1 like

Ik heb toevallig ook even gezocht op de site van Swatch en daar staat het ook dat je gewoon even langs kunt komen in de winkel :slight_smile:, netjes van ze.

2 likes

Vandaag hebben ze me weer vrijgelaten uit het gesticht dus ik dacht, perfecte gelegenheid om ff de fec vlooienmarkt te leeuwarden te bezoeken en na kort zoeken kwam ik mijn favo standje tegen waar ik al eens eerder cartier, rolex, vacheron, vostok, pontiacs, heb gevonden… vandaag na kijken in de bak, vond ik verschillende pontiacs, sicura, een glasshutte, maar voor mij was deze enicar en ruhla genoeg… een echte aanrader de stand, heel lief oud vrouwtje erachter…

26 likes

Die Enicar is echt mooi!!
Was de Pontiac niets?

En de Glashütte ?

Waren wel 10 pontiacs maar ik kan dan niet kiezen he

2 likes

Ja had ik eigenlijk moeten meenemen maar was vergeten…leek hier wel wat op, maar dan rond, 34mm of 36mm en met allemaal gekke kleuren op de bezel, geen gmt maar duiker

15 likes

Voor de liefhebbers van al wat tikt :grin:
Niet wetende wat of hoe maar toch meegenomen. Voor op een boot :sailboat:

Made in Engeland

19 likes

Altijd leuk voor op de vensterbank oid toch?
Ik had hem ook zeker meegenomen!

1 like

Brussel, Vossenmarkt

Pontiac automaat 15, Pontiac blauwe wijzerplaat 10 en de Alb, bullseye 15…

30 likes

Leuke vangst!

Longines comet uit de kringloop voor 3 euro en 10 cent.ik weet nog niet wat ik er mee ga doen maar ben wel erg blij om eindelijk eens een mooie vondst te doen.

64 likes

Wauw, proficiat!

1 like

Geweldige score, gefeliciteerd!!

1 like

Hahaha wat een ding, lekker dragen man :sunglasses:

1 like