“Gratis” Panerai bij aankoop van een ervaring…

Nu aan de marketing van Panerai onder Richemond heeft het nooit gelegen.

Als het er niet is of was, dan vinden ze het uit en maken ze er een mooi verhaal rond.

Neemt niet weg dat je je als klant speciaal en gewaardeerd voelt als je dergelijke happenings mag meemaken.

2 likes

Net als een evenement van je AD of een ander zich zelf respecterend merk. Ik heb al vele mooie bijeenkomsten mogen meemaken :blush:

1 like

Net als deze reactie :pray:t3: Dank daarvoor.

Mocht je een keertje willen afspreken bij de Boutique of Schaap en Citroen dan houdt ik me aanbevolen :smiley:

1 like

Pffff … Ik heb niet zo veel met Panerai.
Maar als ik 90k gemakkelijk zou kunnen stukslaan is dit wel een leuke. En nog tijd genoeg om in training te gaan voor die 3 dagen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eigenlijk wel een goed idee. Een ijshockeytoernooi organiseren met een bijpassend horloge inbegrepen. :ice_hockey: :ice_hockey: :ice_hockey:

1 like

Lekker leesvoer Marco en mocht je gaan doorpakken dan is dit ongetwijfeld het kersje op de appelmoes als het om aankoopervaringen gaat. Wow.

Dikke Panerai ook!
Afniotech, nog nooit van gehoord. Bijzonder goedje. :star_struck:

Ik zou trouwens naar Florida én naar Italië gaan. Bij de eerste trip gaat de golftas mee en bij de tweede de duikuitrusting, want tja … je leeft maar één keer hè. Hoewel? We moeten tegenwoordig zeggen “je gaat maar één keer dood”. Lekker man! Ik hoop dat je deze droom gaat verwezenlijken en kijk nu al uit naar de ongetwijfeld prachtige foto’s van de aankoop van je ervaring.

Geniet van de voorpret! :beers:

2 likes

Deze reactie van jou heeft mijn interesse getriggerd in de PAM01382. Ik maak binnenkort wel een afspraak bij S & C Den Bosch. Je werkt zelf bij S & C?

Eigenlijk best bizar dat hun goedkoopste model, uit de huidige line-up, de PAM01382, voor dat geld het meeste Panerai DNA bezit :sunglasses: Voor de liefhebber: google maar eens op Panerai 3646.

1 like

:smiley: :sunglasses:

Nee ik doe echt heel iets anders :nerd_face: Ik ben uitsluitend zeer trouwe klant bij de firma Schaap :blush: Daartoe behoort ook de Panerai boutique. mijn PAM01382 zit op een andere Panerai band. Dan krijg je een heel andere look dan met de standaard zwarte.

1 like

Ah, helemaal duidelijk. Ben ook een trouwe klant van SC.

1 like

Mooi verhaal, en een prachtig horloge
Alleen de prijs, allemachtig :grimacing:

1 like

Mooi geschreven Marco en helemaal eens met je. Die Pam01089 is echt heel mooi en gelijk weer wat geleerd. Wist niets van de speciale legering van dit model, Hafnium legering :+1:
En wat een leuke trip heb je gemaakt, spannend! Maar echt de Panerai dragers zijn een apart volk :wink: maar voelen wel de ervaring :wink:

1 like

Mooi opgeschreven.
Je krijgt twee experiences: Florida en Neuchatel, als ik het goed begrijp.

Blijkbaar is Xi Jingping ooit met een 1995 Omega Constellation gesignaleerd, en de Premier van Japan, Sanae Takaichi, de eerste vrouwelijke premier van het land, draagt blijkbaar een Breguet 3104.

30mm, buitenste sector is MoP met een middenplaat in guilloché. Ik vind het smaakvol. Sterker nog, als hij er in 35mm was geweest had ik hevige interesse in exact die configuratie.

Als “experience” zou ik dan wel naar Japan willen reizen om daar met een locale hobnob een chopstickje te prikken bij de plaatselijke Ryotei.

Dat is geen ervaring, dat is een slaapmiddel.

1 like

Het zal vast al vaker tegen je gezegd zijn: Niet reageren is ook een optie :ok_hand:t3:

9 likes

Daar istie:

1 like

En nog in de sale ook :wink: Waar heb je deze zien liggen?

1 like

In Bremen, bij Mahlberg.

1 like
1 like

Ik heb het verhaal met verbazing gelezen. Ik ben hier duidelijk veel te nuchter voor.
Maar als het je gelukkig maakt, ga ervoor :smile:

1 like

Ik had hem ook gelezen :sweat_smile:

2 likes

Nuchter ben ik ook zeer zeker wel… maar ook nuchtere mensen kunnen een passie voor iets hebben, of een liefde voor iets. Tja zeg het maar :sweat_smile:

4 likes