Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Mooi initiatief! :+1::sunglasses::slightly_smiling_face:

1 like

Nee, daā€™s een HP.

Dat weet iedereen.

1 like

De Max, ziet er top uit zeg. Komt die ooit in het blauwe gedeelte? :yum:

1 like

Zeer herkenbaar. Om dat gevoel te koesteren heb ik deze als onderdeel van de vaste collectie;

Ik weet nog goed hoe ik pakweg 45 jaar geleden 002 belde om mijn Casio gelijk te zetten en hoe leuk het was in het donker nog even m.b.v. de backlight te kijken hoeveel eerder dan ik zelf wilde ik naar bed moest voor mijn ouders :joy:.

Leuke actie dit :+1: Levert je vast weer een paar karma punten op :pray:

2 likes

Nu je het zegt, herinner ik me dat ook weer.
Grijze hoorn met gewikkeld draadje eraan tussen schouder en oor geklemd, horloge paraat en ā€œbij de volgende toon is hetā€¦ā€ :grin:

image

Het gaat me overigens niet om karma hoor, lang niet alles wordt hier gepubliceerd. :sunglasses:
Ik zie gewoon graag blije mensen, daarnaast vind ik het de sfeer ten goede komen en het leukste vind ik een draadje met al meer dan 100 reacties zonder stekeligheden.:ok_hand:

5 likes

Ik snap heus wel dat het jou niet gaat om karma punten. Maar desondanks krijg je ze wel gewoon :wink:

1 like

Ik kan deze straks kopen voor 65 euro, NOS uit winkel, doen of laten

3 likes

Kunnen daar kleine cassettebandjes in?

4 likes

Ik had dankzij de leuke gifjes van John Cleese niet eens in de gaten dat het om een horloge ging. Een van de grootste komieken van onze tijd.
Maar goed, ik ben al lid sinds 29 maart 2009.

groetjes Lenno

1 like

Doen! Als je zeker weet dat ie werkt

1 like

JIJ WINT

( maar dit is HP volgens mij)

image

1 like

Niet Hewlett-Packard maar Chip-uitvinder Jack Kilby ontwikkelde in 1967 in de laboratoria van Texas Instruments de eerste zakrekenmachine; het apparaat woog 1,5 kilo en was zo dik als een woordenboek. Bron Wikipedia

Hier wil ik graag dit ontspoorde gedeelte van het topic afsluiten. Maar iets zegt me dat het laatste woord niet van mij zal zijnā€¦

1 like

Waarvoor dank.:+1:

1 like

Nee! Maar ik kan iedereen aanmoedigen het ook te doen :joy:

1 like

image

Timeā€˜s up, vanavond volgt (indien met toestemming) publicatie van de winnaar. :tada:

8 likes

Kom maar door image

1 like

Ik moet het nog even dubbelchecken en nu niet aan tafel schuiven, betekend vragen om problemenā€¦:joy: Over een uurtje gaat eerst het berichtje er uit naar de mede liefhebber. :grin::+1:

8 likes

Spannend hoorā€¦

1 like

Ik hou het niet meerā€¦

1 like
2 likes