Gratje

Hij mag hier nog niet verkopen maar velen van ons hebben al wat bij hem gekocht, via Facebook of zo. Net als ik, afgelopen week een Seiko gekocht bij Gerard (op Urk), band afgesteld, een aantal andere klokken bekeken, kortom: erg gezellig en een absolute aanrader!

Eric

2 likes

Horloge verkocht aan @gratje.
Betaling zo binnen, fijne snelle communicatie en horloge is op weg, veel plezier met de oranje aanwinst Gerardo…:slight_smile:

1 like

Prima verkoper, snel en goed :+1:t2::+1:t2:

1 like

Leuke ruil gemaakt met Gerardo. Vriendelijk ontvangen en blij met de nieuwe klok, top!

1 like

Horloge verkocht aan @gratje , goede communicatie en een prettige deal. Zeker een aanrader! :thumbsup:

1 like

Horloge gekocht van @gratje.
Fijne communicatie en prima verpakt.
Horloge ook precies zoals omschreven.
Nog steeds een aanrader!

Een tijdje terug twee horloges gekocht van Gerardo @gratje. Na stevig onderhandelen een eerlijke prijs kunnen bedingen en afgereisd naar Urk om de horloges op te halen. Aldaar bijzonder gastvrij ontvangen en, na kort over de horloges gepraat te hebben en de betaling afgerond te hebben, verrassend genoeg een erg interessant gesprek gehad over het beroep van Gerardo, bijzonder leerzaam! Ik was nog nooit op Urk geweest en ik kom zeker een keertje terug om, zoals Gerardo het noemde, “een lekker vissie te kommen eten”. Er zouden nog extra schakels en dozen zijn van de horloges, maar die zijn helaas niet opgedoken. Ondanks dat ben ik positief over de deal en over Gerardo. Wat mij betreft is zaken doen en gezellig een bakje doen met @gratje dus aanbevolen. :blush: :+1:

1 like

Een bandje overgenomen van @gratje .
Snelle communicatie, prima deal en de volgende dag al op de mat!

100% top!