Green sunburst dial welke allemaal?

Ik ben al een een tijdje gek van de Seiko Alpinist met groene dial. Nu zal ik groen niet heel veel dragen en was ik op zoek naar een alternatief voor een groene sunburst dial. Weet je er één. Post hem dan hier.

Mooie Hulk :innocent:

Tisell heeft een ‘homage’ aan de Hulk. Is uitverkocht maar soms duikt er wel eentje op

Heb zelf een Lacoste Seattle:

Is uiteraard een modemerk maar de kwaliteit en afwerking is goed te noemen. Miyota quartz werkje erin. Is er ook als non-chrono. Ze worden niet meer gemaakt, maar wellicht hier en daar nog te vinden.

Hoeft geen rolex of rolex kloon te zijn. Als er maar een sunburst dial op zit en hij goedkoper is als de Alpinist.

Seiko SKA533?

5 likes

Oriënt Bambino
( het nieuwe model met grotere diameter/ lugs en het nieuwe uurwerk )

of diverse klokjes van Jaguar en Nixon

2 likes

Groen zal je niet veel dragen, maar je bent wel op zoek naar een alternatief?? Wil je nu wel of geen groene sunburst?

1 like

Ja ik wil er wel één maar liefst niet voor 350 euro. Had vroeger een SKN543 voor 50 euro maar die zijn lastig te krijgen

1 like

SNAF09P1:

Goedkoper dan 350, maar voor 50 zal vast niet lukken. :grin:

2 likes

Ik vind de SUN051P1 nog steeds erg mooi.

(plaatje van het net)

1 like

Ja die is mooi! Komt er wellicht ooit nog eens (aber na de Alpinist)

1 like

Christopher Ward heeft er ook een aantal. C5 malvern slimline Quartz voor 199 pond, C9 5day automatic voor 1475 pond en nog een aantal daartussen :wink:

Verder nog wat suggesties in deze topic en wellicht deze, de Bernhardt Binnacle:

Vind 'm in principe niet slecht, behalve dat achterlijke lettertype dat - in combinatie met dat groen - je het idee geeft dat je in een middelmatige ‘Irish’ pub ergens in Malaga bent binnengelopen :dizzy_face:

3 likes

3 likes

Prachtig ding.

Wat dacht je van dit Seiko vijfje,

[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1020850_zpsa8e894e6.jpg.html][/URL]

hier op leer maar wordt geleverd op staal.

groetjes Lenno

1 like

is weer leverbaar, heb net mail binnen