Grmbl.. NA Damasko: Dead on Arrival!

Ik heb mijn Damasko binnen: DOA!

De doos is onbeschadigd. Transporteur is DPD.
Secondenwijzer stond op 44 en staat daar nog steeds…

Even een transporteur uitzoeken…

:open_mouth: Je weet dat het een automaat is? :stuck_out_tongue:

Zonder gekheid, dat is heel vervelend. Heb je lang moeten wachten, word je blij gemaakt met een dode mus,.

Holy crap dat is goed klote man! Neem aan dat je al contact hebt gehad met Bensontrade?

:cry:

Damm, altijd vervelend als je naar iets uitkijkt… wordt hopelijk snel en naar tevredenheid opgelost

Natuurlijk. Het wordt een testje aftersales service nu. Heb tot nu toe al best vaak met hen gecommuniceerd en moet wel zeggen dat ze daar positief in opvallen.

2 likes

Dat is wel heel vervelend!! Zal uiteindelijk, na de nodige inspanningen, vast wel goed komen.

Wel ons op de hoogte houden hoor, wil namelijk ook nog een nieuwe Dasmasko aanschaffen :wink:

Mee eens. Het contact over&weer per email dat ik met Bensontrade heb gehad de afgelopen maand mbt mijn aanschaf is ook uitstekend verlopen…erg snelle feedback en bijzonder compleet qua info en het beantwoorden van alle vragen.

We duimen…en hopelijk heb je zeer snel een nieuw exemplaar zonder issues in huis.

:fist:

Dat is balen zeg!! Komt uiteindelijk wel goed (ga ik tenminste vanuit) maar na al dat wachten is dit toch wel een teleurstelling denk ik.

Is de kroon wellicht uitgetrokken? Of zit er geen hackfunctie op?

Dit is erg vervelend , ik hoop op een vlotte afhandeling!

Het is een gemodificeerde ETA 2836-2 en daar ben ik bekend mee. Ik draag al 45 jaar mechanische horloges :wink:

1 like

En verstuurd. Weer wachten…

4 likes

Hopelijk komt het allemaal weer goed.

Dank voor het medeleven, het helpt haha!

Had je niet per ongeluk vergeten om het plastic stripje te verwijderen bij het batterijtje?

2 likes

Nee hoor, en het lampje deed het wél :nerd:

Evengoed wel pech hebben. ETA heeft een QC, Damasko heeft een QC, Bensontrade test ook alvorens verzenden.

1 like

Damn … niet leuk ;-(
Hopelijk komt het goed !

Sure?

1 like

Ah balen man! Lugs wel in orde? :joy:

Informatie van vandaag, telefonisch

1 like