Grmbl.. NA Damasko: Dead on Arrival!

Ik heb ze wel nog even geliked. Maar ik ben dan ook “een zeker ander iemand” waar je waarschijnlijk op doelde :smiley:

1 like

Maaarreeeh… er is als ik het goed begrijp nog steeds geen werkende Damasko verschenen?
Dat gaat lekker… :disappointed:

1 like

Hee da’s on topic! :checkered_flag:

2 likes

Hee da’s on topic! :checkered_flag:

2 likes

Ook kan het zijn dat dikke Joop een tweede identiteit is van een forumlid. Hij heeft me een veel te grote mond.

2 likes

Mijn draad is wat ondergesneeuwd, maar inderdaad.

Ik vraag me overigens wel af wat de gemiddelde levertijden zijn van anderen die het afgelopen jaar een nieuwe gekocht hebben. Afgezien van de levering van een defect exemplaar is het vooral het eindeloze wachten waar ik wel klaar mee ben.

Sorry! :blush:

Zou je willen raden om jezelf over dit soort, relatief onbeduidende, dingetjes heen te zetten. Maakt je leven een stuk makkelijker. Als je hulp nodig hebt, kijk je gewoon naar het nieuws van de dag. Vindt je altijd wel een aantal dingen die je kunnen helpen om het e.e.a. in perspectief te plaatsen…

4 likes

Het DikkeJoop mysterie is opgelost. Verbaasde me niet overigens.

Ik zie het… Valt me toch tegen van L.

3 september een DA45 besteld. Is nog steeds in productie :scream:
Hopelijk heb ik hem snel, dat vlak na mijn bestelling de horloges op de site op pre-order/waiting list gingen zal echter niet positief uitpakken voor de levertijd denk ik.

Zullen we even naar Barbing rijden?

2 likes

Het plan om, “at gunpoint” te verplichten eerst order xxx te maken, lijkt me wel wat.
Maar het is me net te ver rijden. :wink:

1 like

Vrijdag 14 is weer niet gehaald.
19 oktober geïnformeerd en het horloge zou verstuurd zijn. (Barbing =>Bensontrade)
Heden 25 okt weer nagevraagd, nog geen enkel bericht verder.

@yomark
quote=“yomark, post:135, topic:80657”]
3 september een DA45 besteld
[/quote]

Wat heb jij aan informatie over jouw aankoop…?

Helemaal niks. :slight_smile: Maar ik heb ook niet bij Damasko zelf besteld.
Ben Jura Watches nu toevallig net een email aan het sturen. Kan wel 1 tip geven, koop nooit bij Jua Watches, en al helemaal geen Damasko bij Jura Watches. Jura heeft 0,0 klantenservice.

Ok.
Ik moet zeggen dat Bensontrade tot nu toe wel communicatief is geweest. De informatie (direct een vervangend exemplaar, toch weer niet, levertijden die steeds maar weer opschuiven) die ze geven komt vanuit Damasko, die hun eigen uitspraken steeds niet kan waarmaken.
Ik heb de indruk dat er een behoorlijk logistiek probleem is bij Damasko. Ik ontdekte net op Bensontrade een 4 pagina’s met klantenervaringen waarbij steeds de besteldatum van de poster staat vermeld. De levertijd was vanaf 2010 tot afgelopen zomer steeds ongeveer één à anderhalve week.

Bensontrade doet dat dan nog netjes, iets om te onthouden.

Op voorhand heb ik overwogen om bij Bensontrade te kopen(heb ze ook een mail gestuurd nog), maar gezien de dalende Engelse pond was Jura Watches ruim 100 euro goedkoper.
Als Bensontrade fysieke winkel had gehad, dan had ik dat verschil nog wel willen betalen, maar heb nu ten onrechte gedacht “dan kan ik het net zo goed in Engeland bestellen”.
Maar goed, als Nederlander een Duits horloge in Engeland bestellen…dat voelde al vreemd, maar het is dus ook écht niet handig.

Maar al met al had ik wel een ordertijd van een week of 6 ingecalculeerd, dus sta hier allemaal niet van te kijken. Hopelijk komt die van mij wel gewoon in werkende staat aan.
Laten we hopen dat die van jou ook snel aan komt.

Net bericht dat mijn Damasko sinds vrijdag in bezit is van Bensontrade. Hij is gefilmd en gefotografeerd. Morgen gaan ze verzenden. Donderdag ben ik er niet. Hopelijk heb ik hem vrijdag.

5 likes

2 likes