Grmbl.. NA Damasko: Dead on Arrival!

Dank je, maar wat bedoel je precies met het tweede deel van je post?

Dat je niet zo moet lopen zuigen.

1 like

OK, ik heb kennelijk iets niet goed gedaan?

Als je moeite hebt om het te begrijpen, moet je eens kijken of je jezelf en/of je posts hierin kunt terug vinden:

In Internet slang, a troll is a person who sows discord on the Internet by starting arguments or upsetting people, by posting inflammatory,[1] extraneous, or off-topic messages in an online community (such as a newsgroup, forum, chat room, or blog) with the deliberate intent of provoking readers into an emotional response[2] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion,[3] often for their own amusement.

Zie je, dat wordt nou bedoeld. Zo, alles duidelijk.

1 like

Heb ik niet gedaan

Wel gedaan, maar verwachtte geen DOA
 Gelijk genezen van zulke bedrijven

2 likes

Mag het ook gewoon in het Nederlands, of is dat teveel gevraagd?

Ik zie dat de laatste tijd meer, nieuwe gastjes die menen de oudgedienden de les te moeten lezen, waar heb ik dat meer gehoord in het nieuws de laatste tijd?

7 likes

Wat is DOA?

Dead On Arrival.

Wat staat bovenaan de thread? Dead on Arrival. Of in Nederlands: Stuk bij arriveren.

Misschien eerst hier een tijdje goed rondlezen voor je commentaren gaat rondstrooien.

1 like

Cursus Engels doen of het door Google Translate halen. Is niet bepaald moeilijk.

Wat heeft dat nu met deze topic te maken? Niets dus. Gefrustreerde winkelier of zo?

2 likes

Hou toch op man.

2 likes

Vertel het gewoon in je eigen woorden Luddite, Jij zendt een bericht en wil iets vertellen.
De ontvanger snapt het niet. Wie moet er iets doen?

Joop gaat niet voor de populariteitsprijs, heb ik zo het idee. :joy:

7 likes

Het kan ook zijn dat Dikke niet slaat op Joop’s lichaamsbouw, maar op de plaat voor z’n kop :wink:

7 likes
4 likes

Misschien een alter ego van een zeker ander iemand hier op het forum, die ook altijd met de meest vergezochte neerbuigende commentaren komt
 Maar goed, hoe meer vlaggen, hoe meer vreugd, zullen we maar denken. Opvallend dat zijn opmerking over kopen van rommel weer door iemand geliked wordt. :unamused:

Als het een alter ego is, is het wellicht de andere helft van deze gespleten persoonlijkheid. Anders kan ik ook niet verklaren, waarom iemand dit "like"t

2 likes

Dat was ik geloof ik, achteraf niet bedoeld, was een combi van een borrel/half lezen etc
 Hoop je niet gekrenkt te hebben :innocent: anders excuus daarvoor.

Ik vergeef je onmiddellijk! :relaxed:

1 like