Ik heb precies het zelfde
Of het nu koud of warm is buiten maakt niks uit
Ook staal of leder is zelfde
Ik doe horloge om , ze zit nog ruim na 15 minuten staat de stalen band al afgedrukt in mijn pols, vooral binnenkant pols.
dan begint de boel te jeuken waar de afdruk van de band staat.
Ellende en dit is al zeker 10 jaar zo
Geen allergie gevonden, dus een soort reactie, maar wat???
Vochtophopingen? Wat praat jij ons nou allemaal aan?
Ik heb hetzelfde. Het is niet afhankelijk van het tijdstip op de dag. Horloge om? Los! Na tien minuten dragen: net op maat! Tussendoor weer even af? Opnieuw om: los, etcetera…
@daffie en @anon23521125EV , we kunnen een clubje opstarten dus.
Wauw.
Klinkt goed en aannemelijk
Klinkt alsof jij op een sociale werkplaats je ding doet.
Ik heb nog een bak met boutjes en moertjes
Ah, man, die vrijgevigheid… Right in the feels!
Pauwel en jij, jullie zijn echt niet te doen, Het zal druk zijn a.s. Maandag bij de huisartsen, i.p.v. naar het werk.
Even langs de huisarts lijkt mij.
Ik herken me ook in je verhaal en deze.
Op het moment dat je geen horloge om hebt koelt je pols continu af doordat hij in direct contact staat met de buitenlucht. Zodra je een horloge omdoet sluit je de buitenkant af, koelt de pols vanaf de buitenkant niet of minder af op de plek van je horloge en zetten de bloedvaten eronder uit. Dus gaat je horloge strakker zitten. Doe je jee horloge af, heb je meer koeling dus krimpen de bloedvaten weer…
Ik weet niet met wat ik meer medelijden moet hebben, de sluiting van dat bandje of de langzaam blauw wordende vingers
Heel herkenbaar idd! Blijkbaar gaat het ook maar om hele kleine verschillen, want ik zette gisteren er bij een band een halve schakel bij in, en meteen veel te groot. Als ie echt knelt dat doe ik m wel eens even vijf minuten af, en daarna zit ie weer heerlijk.
Ieder plaatje van dit figuur is er mij 1 teveel.
Bedankt dokter, klink als een aannemelijk verhaal
Ik heb sinds deze week een seamaster, dan kun je zelfs de tekst die achter op de kast staat lezen op je huid
Hoi Dokter,
Ik weet dat u druk bent maar kijk hier eens naar.
Doet horloge om en wacht 10 minuten.
Kijk ziet u. Hij zit strakker.
Dokter aha: niet meer omdoen dan.
Houdt ze van de straat.
Bloedvat zet uit bij warmte… Dus het omgekeerde
Of bedoelde je het wel zo?
Heb al 2 kopjes thee op…
Rubber band proberen.
Zit mij uiteindelijk het meest comfortabel, zwellende pols in acht genomen
Ik join ook, heel herkenbaar…
Zou ook te maken kunnen hebben met al dan niet hebben van ‘vlezige’ (dikke) polsen ?
Ik heb zelf meer knokige polsen en heb niet of nauwelijks last van ‘groei-polsen’…
Nou ja zeg…
Ok ok, wel veel spiervlees heb ik in mijn onderarmen.