Ahhhh was jij dat??
Dan zul je mijn vader ook wel kennen. Die zat in hetzelfde schuitje
Ahhhh was jij dat??
Dan zul je mijn vader ook wel kennen. Die zat in hetzelfde schuitje
Welkom hier, en Seiko met saffier altijd mooie combi👍
Groeten uit Pointwood
Tuurlijk zijn er statistisch gezien ongeveer 69 Helmonds lid van dit forum, maar in dit draadje zie ik toch verbazingwekkend veel actieve leden uit één van de mooiste steden van Zuidoost-Brabant (en sowieso de mooiste van postcodegebied 57).
Van harte welkom
Pieter.
Welkom!
Niet goed voor je portemonnee ? Dat klopt, maar geloof me, het is duidelijk al te laat, je hebt het virus te pakken.
Er zullen nachtelijke discussies volgen met je vrouw, je zult hunkeren naar de volgende en de daarop volgende en volgende…klok.
Je zal sterk moeten zijn, je mannetje moeten staan, om moeder de vrouw te overtuigen van de “noodzakelijke” aankoop van de volgende prachtige Zwitser, automatische Duitser of Hackende Jap.
Je zult haar moeten overtuigen, dat jou hobby levensnoodzakelijk is voor jou voortbestaan, dat een week zeven dagen telt en dat je "toch niet elke dag van de week met hetzelfde horloge om je pols wil lopen…want,wie wil dat nu?! Niemand, toch ?!"
Bovendien 7 dagen, das nog niks : je gaat niet naar een avondfeest met een Seiko duiker op nato ! Nééééé…hiervoor zijn er “dressers” uitgevonden, dus dat MOET ook in je verzameling…
Sporten, doe je dan weer niet met een dress watch. Oh nee ! Dat hoort niet ! Een leuke chronograaf is de enige optie ! En hup, op naar de volgende “weloverwogen” aankoop…
Voor je het weet, mjn beste, zit je met een verzameling supergave tikkers, waarvan je nog zeer moeilijk afscheid zal kunnen nemen…
Maar euh… welkom alvast en veel plezier, hier !
Van Harte Welkom Arigo en veel plezier hier. Ik moet zeggen, ernstig leuk 5-je, vooral door de mooie kleur van de wijzerplaat. Nog mooier met saffier natuurlijk, benieuwd naar de foto’s na retour van Rob.
Hahaha… een Helmonders disc?!
Groeten vanuit Helmond Brandevoort!!
Welkom op het leukste forum van Nederland… Goed bezig zo te lezen.
Leuk hè, die '5-jes? Ik ben er ook een liefhebber van.
Ik las over je belangstelling voor een Tissel. Ik heb er een en ben zeer tevreden over de mooie kwaliteit voor de best lage prijs. Aanrader.
Mijn Tisell:
Hoi Ari, ik heb helemaal niks met Helmond
Toch welkom, je doorloopt een proces dat ik en vele andere beginners doorlopen, meestal met fatale gevolgen voor de portemonnee.
Sterkte,
Bart.
Zo is het en niet anders🖒:joy:
Welkom hier… en veel plezier🖒😊
Groeten uit Zeeland!
Welkom op HF .
Welkom. Enjoy.
Enne zo’n Tisell zie ik eigenlijk ook wel zitten.
Succes met het maken van de keuze
Gr.Wander
Welkom Arigo!
Leuke introductie van jezelf.
Tisell is mooi afgewerkt, degelijke Sea Gull en niet te duur en vooral: vrij precies!! kortom groeten van de mijne
Veul plezier op dit interessante maar ook inderdaad soms dit grappige forum:smile:
Groeten uit Buul
Welkom en veel post plezier; gewoon doen!
Welkom en doet me plezier dat de brabanders en vooral Helmonders hier toch ook massaal aanwezig zijn.
Proefondervindelijk weet ik dat aanwezigheid op dit forum je veel tijd en geld gaat kosten .
Nogmaals welkom en veel plezier hier.
En ik maar denken dat bij hun trainingspakken alleen maar OOZOO’s, Kyboe’s, Invicta’s, Armani’s en Philip Plein horloges zouden matchen…
grapje