Groetjes uit Helmond

Wij zijn bescheiden.
grapje

4 likes

Jeetje, wat een hoop buurtgenoten! Dank voor de reacties, gezellige boel hier :relaxed:

Klopt ook, de mooiste horloges liggen niet in Helmond maar in wijk 17

1 like

Welkom!

1 like

:neutral_face::smirk::joy: , ik ga helemaal stuk hier :joy:

Welkom Ari!

2 likes

Tuurlijk, mijn horloges, ;-)… En in die van een paar buren. Op de straat-bbq kwam ik aantal Rolex tegen natuurlijk, maar ook mijn buur(t)man met een franken-patek*, Choparts en een originele Heuer Monaco.

(*Ook zijn auto zijn ‘Franken’: 550 ‘LM prodrive spec’ en de F40 Barchetta )

2 likes

Na weken twijfelen tussen Citizen’s, Seiko’s, Tisells en Orients eindelijk een top vier gemaakt:
SKX007
SNZG13
Tissel 40mm Pilot
Citizen NH8350-83A

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71v567XG5tL.UY500.jpg

Ik wilde t liefst een witte dresser, maar heb ook de batterij van mijn oude Tissot’s vervangen, dus geen noodzakelijkheid. Liever wat sportiever dan. SKX007 gaat er zeker komen, maar ik ben nog een beetje bang dat mijn vrij nieuwe Amphibia dan in een hoekje belandt. En met de oranje strap is ie nu net zo zomers…

Dus de keuze tussen de Tisell en de Seiko. Ik was bang dat de Seiko te groot zou zijn voor mijn polsje, maar heb 'm kunnen passen een paar weken terug en hij beviel prima.
Maar dan zou ik twee Seiko vijfjes hebben, niks mis mee, maar ik ben nog zo nieuwsgierig naar andere merken.
Dus gisternacht de knoop doorgehakt, de Tisell gaat het worden. Lekker afwisseling in de collectie.
Tot ik vanochtend nog een laatste rondje deed langs mijn inmiddels favoriete winkels, en ineens deze Citizen weer op voorraad was:

:heart_eyes: :confounded: :persevere: :weary: :relieved:
Toen maar de knoop doorgehakt. Het moest blijkbaar zo zijn, deze is aan de beurt!
Bestelbevestiging binnen, nu maar afwachten tot ik mijn eerste NA-berichtje kan plaatsen :grin:

1 like

Sow, die Tisell is 1:1 de Stowa klassik…esthetisch een erg mooie klok :slight_smile:

1 like