Groot, groter, grootst....

Vandaag zat ik bij mijn dochter en zus…en ik zag dat hun horloges groter waren dan de mijne…is dat een trend of enkel in mijn familie een toevalligheid???

Mijn Tag Heuer…

De Guess van mijn zus…

De fossil van mijn dochter…

Fijne zondag allemaal…

Does size matter ???

Justin

1 like

Helaas nog steeds de Amerikaanse trend van groot=mooi :frowning:
Ik hoop dat de markt gemiddeld weer terug gaan naar zo’n 38-40 mm voor de ‘gewone’ maat horloges, met daarnaast voorde liefhebbers XL lijnen 40-50 mm.

PS. Jouw TAG is (tu), nu alleen je dochter en zus nog een beetje horlogekunde bijbrengen :smiley:

ik kan niet anders zeggen dan dat het een mooi stelletje is, en wat zijn je foto’s netjes jus, ik zou bijna zweren dat die met je nieuwe kamera zijn genomen;)

Inderdaad groot, groter grootst is de trend. Trendgevoelige kamaraden van mij hebben van die stationsklokken van TW-steel. Als ik hun vraag of het ook fijn draagt, zeggen ze dat het hun daar niet om te doen is. Dedicates followers of fasion zeg maar, maar dat is de leeftijd hé?

Gr.

Die meid van mijn kwam deze week thuis met dit ding na even wat kleding kopen!
Ik had er nog nooit van gehoord,48 mm en ze zijn er ook in 55mm >X

Gisteravond toen we op een strandtent zaten op Scheveningen zijn er ik weet niet hoeveel vrouwen naar er toe gekomen waar ze hem had gekocht.

::o lekker opvallend kleurtje, ik vind het wat hebben hoor, grote horloges bij vrouwen.

Gaat toch niets boven een Zlatoust:

http://img12.imageshack.us/i/zlatousthead.jpg/][img]http://img12.imageshack.us/img12/1843/zlatousthead.jpg[/img

58mm, zeer dik en ruim 2,5 ons schoon aan de haak!Dus übercool!!

Sjezus…dat kan nooit lekker zitten met die kroon als je links draagt.

Dat heb ik al met meerdere horloges gehad van 45+mm dat ik gewoon wondjes kreeg van de kroon op me bovenhand.

Zoltar Schreef:

Gaat toch niets boven een Zlatoust:
http://img12.imageshack.us/img12/1843/zlatousthead
.jpg
58mm, zeer dik en ruim 2,5 ons schoon aan de
haak!Dus übercool!!

Zlatoust! IMO de inspiratiebron voor veel grote horloges, waaronder TW-Steel, Tauchmeister enz. enz. Toch is zo’n zlatoust niet verkeerd. Draag het in de winter b.v. over een (héééle) dikke wolle trui, coooooool…

m.v.g.

Ik denk dat ie meer leuk is om over je gipsarm te dragen!

Kwam die trend niet uit Italie?

Wellicht aangesticht door een Italiaan-Amerikaan?


Alhoewel, om zijn pols lijkt het nog bijna op een damesklok…:wink:

Hier krijgt z’n maatje er 1



Persoonlijk vind ik 't soms wel staan bij anderen. Maar om m’n eigen pols wil ik niet dat de lugs uitsteken. Dat is de grens. Een 45mm Radiomir of 44mm Luminor kenneh.

En daarna drukte ze vast ook nog eens op dat knopje om de dames en eventuele partners te imponeren :wink:

best een aardig horloge voor de dochter, volgens mij ook een aardige dochter :smiley:

Wat te denken van m’n schoonmoeder van dik in de tachtig.
Die wilde deze Junkers graag hebben, dus gekocht en sinds gisteren om d’r pols.
Toch 40 mm zonder kroon:D

Size matters for me! Ik heb de invicta’s allemaal van 52 mm.
Geen modetrend voor mij hoor, ik vind het gewoon mooi.

Ik hou wel van een flinke klok. Ik heb zelf een U-Boat Classico auto 53mm, maar sinds ik op dit forum zit, gaat mijn smaak (voor evt. nieuwe horloges) meer uit naar horloges van 40 tm 50mm.

Hij is misschien groot, maar hij zit heerlijk om de pols.


Wat is die lelijk…:o

1 like

Zie het om me heen bij vrouwen de laatste tijd zoveel…de lugs over de polsrand heen…dat kan toch niet lekker zitten? Ik vind het er persoonlijk niet uitzien! :frowning:

Ieder zijn ding denk ik dan, maar nee, bij vrouwen staat te groot meestal niet mooi. Stoerdere vrouwen kunnen misschien net dat tikkie groter hebben, maar verder…

Te klein vind ik dan ook weer niet mooi, van die 30mm dingen, daar moet je toch een loep bij hebben om af te lezen? :stuck_out_tongue:

Modetrent of niet, ik vind het wel mooi zo’n grote lummel om een pols.
En zeker bij vrouwen staat het altijd wel goed en het laatste wat me dan opvalt is of de lugs nu buiten of binnen de polsrand vallen. :smiley:

heel mooi horloge!