Liefde is 8 jaar wachten totdat je lief je zo verrast, man je mag je gelukkig prijzen…
Gefeliciteerd met je 40ste en wat een knapperd aan je pols!
Liefde is 8 jaar wachten totdat je lief je zo verrast, man je mag je gelukkig prijzen…
Gefeliciteerd met je 40ste en wat een knapperd aan je pols!
Mooi verhaal, helemaal gelezen. Veel plezier met dat prachtige horloge.
Ik draag mijn FOIS op staal of op bruin leer.
Van de voorbeelden die je geeft vind ik die zwarte Nato met witte streep door het midden het mooist. Doet het heel goed bij de wijzerplaat.
Leuk verhaal en een prachtig horloge!
Ps. Ik stuur mijn vriendin even bij je vrouw langs voor een cursus: welk horloge moet ik kopen voor mijn vriend😬
Kan ik jouw vrouw een keer lenen om mee naar de stad te gaan?
Mooi verhaal en mooie aanwinst. Deze ooit nog eens flipperen is geen optie tenzij je wilt scheiden.
Geniet ervan en tot over 10 jaar met het volgende mooie verhaal.
Gefeliciteerd, prachtig verhaal. Hoort eigenlijk ook bij dit fantastische horloge👌🏼
Ik heb genoten van je verhaal. De afloop had niemand verwacht denk ik. De Speedmaster staat overigens bij mij ook bovenaan het wensenlijstje.
Wauw van zon mooi horloge kan je geen slechte foto maken
Misschien ga ik deze training wel geven. Blijkbaar heb ik mijn vrouw goed opgeleid.
Meer vrouwen geïnteresseerd?
Prachtig verhaal, prachtige reis en een topwijf
Vrouwen weet ik niet, maar mannen/vriend van wel
Tja. Ik vind zwart en blauw niet goed bij elkaar passen, dus ik zou grijs-zwarte Bond NATO pakken.
De moonwatch strap is pure kitsch, de overige NATO’s gaan je vervelen en het leer slaat als een lul op een weduwnaar. Dus zou ik los van deze actie doen wat ome @Blauwbeer al zegt:
Z’n advies over de NATO kun je het beste maar negeren. Dat dan wel weer.
Wat een mooi horloge, maar!!! bovenal wat een fijne vrouw. Als ik samen met mijn vrouw een horloge voor mij zouden gaan kopen, dan zou ik niet verder komen dan een horloge van de ACTION.
Wat een gaaf verhaal. En wat een prachtige Speedy. Even uit intresse, is je vrouw misschien vrijgezel?
Geweldig. Leuke opbouw naar deze mooie verrassing. Welkom bij de Speedy Club.
Fantastische vrouw! En wat een mooi verhaal bij zo’n prachtige aanwinst, ik moest even een traantje wegpinken. Geniet hiervan met volle teugen!
Blauwe band binnen en gemonteerd! (Krasvrij gelukt!!)
De stalen band blijftonovertroffen, tegelijkertijd geeft dit een heel andere uitstraling. Én ik wil meer!! Ben bang dat die Nasa velcro strap er ook gaat komen (bedankt he, @anon48992708EV).
Gefeliciteerd! Leuk verhaal! Het 40 worden en een horloge krijgen is wel een beetje een trend van bouwjaar 81, ik ben afgelopen september de 40 gepasseerd en wordt daar nu ook iedere dag aan herinnerd:
Mooi verhaal. Ik zou die vrouw van je maar in ere houden. Misschien komt er nog een keer een hele mooie verrassing voorbij.