Grootste horloge dat je ooit gehad (of gedragen) hebt

55 x 50mm :heart_eyes:

Ook nog een paar diesel modellen die vrij groot zijn maar deze spant hier thuis wel de kroon ook in dikte.
Mijn oudste telg heeft deze ondertussen ingepikt als daily driver

2 likes

Ik wil je niet beledigen, maar ik zou echt een maatje kleiner proberen…

1 like

Hahaha Ady, dit was een horloge die ik had gekregen van iemand anders, ben niet van de kleine horloges maar deze vond ik zelf ook wel te groot hoor .

1 like

Gelukkig maar haha

1 like

46 mm Prisma. Ben daarna naar 43, 42, 40.5 mm gegaan. Mijn zoektocht gaat nu vaak naar +/- 40 mm horloges.

1 like

Een van de horloges waar de hobby meer begon. Veel te groot, ik denk 46mm. Wel een mooi horloge.

3 likes

Horloge is inmiddels alweer enige tijd weg…:sweat_smile:

1 like

Oris prodiver pointer moon.

Iets van 53mm.

2bed61e1-e50b-4389-a95e-98feedcd487a

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat de foto ook wel behoorlijk vertekend. Maar alles voor de likes! :smiley:

49mm valt nog best mee….
Maar hier is het wel allemaal mee begonnen. Als je hem zo ziet, blijft het een gaaf horloge.

6 likes

Jij kan 50mm nog gewoon hebben hoor. :muscle:t3::sunglasses:

1 like

Ik zat toevallig vorige week in een meeting naast een volwassen man met dit ding aan (of eigenlijk: dit ding had hem aan…). Kon mijn ogen er niet vanaf houden. Verbazing, onbegrip, zoveel vragen… :sweat_smile:

1 like

Groot, maar erg goed draagbaar door de korte lug2lug.

9 likes

“Ja mijn A. Lange Saxonia is weg voor service, dit is mijn reserve-horloge…”

:yum:

1 like

Oké dan

afbeelding

9 likes

Deze is op dit moment mijn grootste horloge…:slightly_smiling_face:

Ruim 46 mm; te groot voor mijn pols…:wink:

5 likes

JLC Master Compressor GMT Diver, 46.3mm op een 16mm pols. Grootste miskoop ever, hahaha!!

M’n eerste horloge. Hier is het virus allemaal mee begonnen. Mijn eerste duurdere horloge.

Achteraf een domme aankoop, veulste groot en een modemerk. Achja al doende leert men.
51mm schoon aan de haak.

5 likes

Breitling Superocean Heritage 46

Panerai 422 (47mm)

Panerai 449 (47 mm)

Panerai 249 (47 mm)

en de Panerai 687 (47mm)

Prima te doen om m’n pols van 18,5 cm

5 likes

Toch wel deze.
48mm. Lug to lug 56 .
Eigenlijk mistens 8 mm te groot voor mij ,maar ik vind 'm zo leuk. Zeker met z’n knalgele band.

2 likes