Waar werd u verdrietig van in 2020?
Natuurlijk wel horloge gerelateerd
Om maar af te trappen, voor mij de verkoop van een IWC Porsche design horloge .
Gekocht binnen dit forum, en er voor ruim 1000 euro aan moeten verspijkeren om het gangbaar te krijgen.
Hier nog een plaatje, en dan is het voor mij klaar…
Mijn grootste teleurstelling in 2021 is dat ik dit nu alweer moet lezen.
Sorry, maar zou je willen ophouden met die oude koe?
Ik proef ook een hoop oud zeer.
Wat was het verhaal hierachter? En heb je nog meer foto’s?
Ik ben ook benieuwd! Vertel 's @hendrik …
Horlogegerelateerd? De batterij van mijn Swatch was leeg.
Dit geeft hoop trouwens
Mag oprecht hopen dat dit uw grootste teleurstelling is in dit nog prille jaar 2021
Ben bang dat dit toch wat anders gaat uitpakken, maar zo niet
Ik weet niks van 2020, maar volgens mijn ouders was er in 1997 wel een grote teleurstelling…
Heb je dan de Tissot Gentleman Powermatic 80 al geprobeerd? Die heeft veel aspecten van dit horloge alleen in een nog betere package.
De afschaffing van max 130km/u in een periode dat ik niet mag rijden…
The Donald.
But…today is a New Day!
Die is wel top, als de winkels weer open zijn even passen. Vond het trouwens wel lastig om met die andere Tissot een klik te krijgen, denk omdat hij voor mij te groot was.
Ja maar deze is 39mm als ik mij t vergis. Uurwerk met 80 uur power reserve en een silicium hairspring. Volgens mij echt een topper in z’n segment.
Dit 24-uurs Tissot zakhorloge uit 1922 dat ik had gekocht op ebay:
…maar de wijzerplaat bleek een sticker
Ik hoopte een beetje dat de originele wijzerplaat onder die sticker zat, dus de sticker eraf gepeuterd, maar helaas, degene die die sticker geplakt heeft had eerst de originele wijzerplaat compleet afgeschuurd. Verder waren de wijzers ook compleet vernield omdat de wijzerplaat inclusief sticker veel te dik was…
En omdat ik de sticker eraf gepeuterd had was terugsturen ook geen optie meer…
Ik heb overigens inmiddels een passende wijzerplaat gevonden, alleen staat daar geen Tissot op
Ja klopt ging gelijk even de specs langs. 40mm is hij maar dat moet denk ik goed te doen zijn.
Bah bah… ik zou hier ook wel van balen zeg
Niet voor het leedvermaak, maar was het een dure sticker? Ik vraag me af of je nog contact hebt gehad met de verkoper?
Een die nog steeds in gang is? :’)
Het was wel een sticker met een kunststof toplaag, dus ik denk niet dat iemand dat even zelf thuis had zitten printen. Ik snap echt niet dat je zoveel moeite doet voor zo’n klungeloplossing. Doe dan niks, dan heb je in elk geval nog de originele wijzerplaat (al zal die vast wel een beetje beschadigd geweest zijn)
Heb geen contact meer gehad met de verkoper. Je kunt toch niet bewijzen dat hij van die sticker af wist. Hij had wel redelijk veel detailfoto’s geplaatst dus het leek er niet op dat hij dingen had proberen te verdoezelen.