Grootste teleurstelling in 2020

Mijn grootste teleurstelling op horlogegebied voor 2020 is dat ik mijn enige doelstelling niet heb kunnen waarmaken. Mijn collectie SNK-tjes blijft onvolledig.

De rode SNKM95 heb ik helaas niet aan de verzameling kunnen toevoegen.

2 likes

Ik zat inderdaad even stevig te balen, maar aan de andere kant, ik geloof dat ik al een stuk of 80 vintage horloges gekocht heb, en dit was de eerste echte miskoop. Had erger gekund :sunglasses:

2 likes

Was de aanschaf prijs onterecht dat je er 1000 euro aan koest verspijkeren,? Heb al meerdere keren uw mening gehoord over het horloge, maar nooit exact het verhaal. Misschien een idee om uit te wijden of gewoon te stoppen met het herhalen…

2 likes

Niet weer dit! Man man man :rofl:

3 likes

Nou lekker Ralph, in een ander topic vandaag mijn plannen voor dit jaar gedicteerd. Kan die nu weer gaan updaten :sweat_smile:

1 like

Zijn er niet al meerdere vergelijkbare topics geweest? 't is elke keer hetzelfde.

1 like

O jee dit is wel echt erg inderdaad! Oplichterij bijna…

1 like

Ik ben er inmiddels wel overheen, maar ik voelde me inderdaad wel een beetje opgelicht toen ik het ding binnen had :roll_eyes: :smile:

1 like

Dat vraag ik mij af? , het zal wel vaker voorgekomen zijn dat een H.F. lid gigantisch in de maling wordt genomen door een mede forum lid maar op deze schaal is het mij nog niet overkomen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ach! Het hele idee van tweedehands horloges is oplichterij. Allemaal afdankertjes!

1 like

Wat is er gebeurd? Nu ben ik wel benieuwd

Corona

8 likes

Deze ligt al sinds maar uit elkaar omdat ik die kut bracelet niet op maat kan maken. Ik ben inmiddels wel 1 stap verder, maar draag klaar is hij nog niet.

2 likes

En juist dit was mijn teleurstelling van 2020. Zelfde dag retour gedaan :))

1 like

Waarom dat dan? En ligt dat aan de Tissot of aan de andere horloges in je collectie?
Ik ken het fenomeen namelijk wel als je eenmaal wat duurdere hoogwaardigere horloges hebt dan kan een horloge in een goedkopere prijsklasse soms meteen erg tegenvallen, maar dat komt dan omdat je standaard/referentiekader hoger is geworden.

Nee dat was het niet. Want toen zat ik nog met een Damasko en SPB147.

Hij is op plaatjes naar mijn mening veel leuker dan in het echt. De klik was er totaal niet.

Is de 130 km/u afgeschaft???

7 likes

Nu wel met de avondklok, dat was net de tijd dat je een beetje kon doorrijden. Ook dat gaat niet meer :cry:

1 like

[quote=“GroteBozeWolvin, post:21, topic:311823”]
Mijn grootste teleurstelling op horlogegebied voor 2020 is dat ik mijn enige doelstelling niet heb kunnen waarmaken. Mijn collectie SNK-tjes blijft onvolledig.

Ohww, welk een gruwelijk leed overkomt u geachte wolvin :innocent:

De grootste teleurstelling was voor mijn vrouw die ineens 3 nieuwe horloges voorbij zag komen. Ze ziet nu in dat dit niet een opwelling is maar een ‘gezonde bezigheid’

1 like