Grootste teleurstelling in 2020

Grootste teleurstelling: voor het eerst iets op Aliexpress besteld. Een ‘leren’ bandje voor mijn G shock. Totaal onbruikbaar (gat voor springbar is veel te groot). € 8,89 down the drain…Dat was tevens de laatste Aliexpress bestelling. :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Het verwerken van deze gigantische dreun zal wat tijd kosten maar over een paar jaar kun je er misschien om lachen. Sterkte!!! :neutral_face::+1:

20 likes

Ik begrijp @Hendrik wel.
Als je wordt genaaid zoals hij is, dan zou ik ook nog een aantal jaren pijn hebben.

1 like

Een samenvatting van het verhaal van @hendrik?

Ik moet mijn exuses aanbieden @wbcoupe.
Ik moest proesten toen ik het las. :joy::joy:

Het spijt me, nu enkele seconden later voel ik schuld en medeleven. :blush:

2 likes

Dank voor het begrip, maar de pijn is er nu wel uit :innocent:

p.s. en een samenvatting van het verhaal is allemaal terug te lezen op dit leuke forum.

Zie mijn ervaring met Eh98800 in de betr. rubriek

1 like

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Heeft dit debacle toch nog een positieve kant :laughing: :laughing:

Ik ben meestal niet lang boos om dit soort dingen. Het ging niet om een gigantisch bedrag, ik eet er geen boterham minder om :sunglasses:

1 like

afbeelding

De Nomos Campus Nacht: de cijfers waren groenig, ik had gehoopt opeen meer neutrale kleur. Viel me echt tegen.

1 like

Pardon.

Hij legt het nooit uit. Conclusie: Het is een onzinverhaal, een verzinsel om reacties uit te lokken. Beter kun je die dwaas maar gewoon negeren. Hij zuigt alleen maar dingen uit de duim.

2 likes

U bent hard op weg naar de teleurstelling van 2021 :innocent:
Lees u even in a.u.b.

1 like

Hij heeft wel een beetje gelijk.
Dat lulverhaal komt iedere zoveel maanden terug met een hoop tranen en weinig uitleg

6 likes

@hendrik zet er dan even een linkje in naar verdere uitleg of toelichting :wink: nu blijft het zo’n vage roddel waar iedereen meer van wil weten.

2 likes

Inhoud bericht verwijderd. Er is een ervaringendeel.
Ervaringen graag beperken tot dat deel.
Dank
Jur

1 like

Nou, juni 2019.

Als dit klopt:

Begin er dan AUB niet meer over. Je punt is gemaakt, het is ruk.
Ik denk dat iedereen wel eens op z’n plaat gaat in de horloge wereld. Als we er geen boterham minder om hoeven te eten, door & vergeten.

1 like

Denk dat ik dit jaarlijks ga herhalen :rofl:

p.s. weegschalen zijn nou eenmaal heel gevoelige mensen

3 likes

Het hele verhaal heeft op het forum gestaan.
Niet alles is fake news…:rofl:

@ElChueco als iemand doelbewust een kapot horloge verkoopt aan mij via dit forum en mij dit over de 1000 euro kost en hij geeft niet thuis…
Ik had zijn naam maandelijks door het slijk gehaald.

4 likes

Dagelijks, in elke post die ik hier post. :joy:

2 likes

Mijn grootste teleurstelling van 2020, is dat ik mijzelf heb aangemeld op dit lullige forum :thinking:

4 likes