Grootste teleurstelling in 2020

Kan je toch een stikker van Tissot erop plakken!

1 like

Klopt; ik ben wel zoiets van plan, maar nog even bedenken wat de beste manier is. Een gewone sticker vind ik geen optie omdat je de randen dan ziet, maar een decal zou wel kunnen. Of een stempel maken en lak erop stempelen of zoiets :thinking: :sunglasses:

Edit: Maar wellicht bedoelde je dit helemaal niet serieus :laughing: :innocent:

1 like

Het kan wel er is stikker materiaal dat heel vervormbaar is met warme lucht.
Hier worden ook b.v. Auto’s meet ingepakt.
En een hoge resolutie print kom je een heel eind

1 like

Dit is de vervangende wijzerplaat. Daar zou dus alleen een klein stickertje met het logo op moeten, maar dat ga je denk ik altijd zien. De beste methode zou zijn om er een logo op te (laten) stempelen :thinking:

1 like

Ik baal er toch wel een beetje van dat ik mijn Yema Bipole Duopoly heb verkocht. Horloge zag er niet heel fraai uit maar het verhaal erachter was wel erg tof. Een echt arctisch horloge zeg maar…

Wellicht dat ik hem weer opnieuw aanschaf, maar een beetje zonde van het verloren geld dan zeg maar…

mja, teleurstelling… Ik kocht een G-Shock MW-5610 als upgrade voor een Casio AE-1000.

Had er, om eerlijk te zijn, meer van verwacht. Uiteraard is de kast veel beter afgewerkt, het LED-scherm scherper en de automatische functies erg leuk. Maar van de andere kant: de timer is minder goed, de bediening is minder intuitief, de cijfers zijn kleiner (misschien te klein?) en die verdomde miniknopjes werken echt een stuk minder.

First world problems, uiteraard.

Niet boos. Teleurgesteld.

1 like

Ik weet dat het echt heel slecht is maar ik moest toch lachen. Sorry.

1 like

Ik deel deze mening m.b.t de Tissot Gentleman, ik had overigens wel de quartz variant.

Je bent niet de eerste, blijkbaar is het inderdaad wel lachwekkend :laughing: :laughing:

2 likes

Haha het is natuurlijk gewoon klote dat zoiets overkomt, maar ergens is het ook wel komisch.
Je had achteraf die sticker beter kunnen laten zitten.

Achteraf wel inderdaad; dan had ik hem terug kunnen sturen. Ik had wel gezien dat er wat gerommeld was met die wijzerplaat, maar ik wilde dit model graag hebben dus was ik niet helemaal kritisch genoeg. Maar een sticker had ik in elk geval niet verwacht, nog nooit zoiets gezien :sweat_smile:

Verder was die sticker laten zitten niet echt een optie omdat de wijzers niet fatsoenlijk meer pasten, de wijzerplaat was veel te dik geworden dus je kon er zo ook weinig mee.

4 likes

Mijn tweede Rolex gekocht bij een gerenommeerde tweedehands verkoper. De Rolex was super mooi maar had geen service gekregen. Mijn eerste Rolex ingeruild. De prijs was duur,
Volgens de handelaar was er van alles mis met mijn Rolex en was een service dringend aan de orde. Enkel weken later stond mijn horloge te koop voor grof geld. Veel duurder dan ie tegen mij had gezegd. En ja hoor, zonder service.

Door deze werkwijze stel ik mij vragen bij mijn aangekochte Rolex.

5 likes

Leef met u mee, bij een handelaar is extra oplettendheid gewenst. :scream:
Staat uw ervaring in de daarvoor bestemde forum rubriek?

1 like

Teleurstelling ten top.

Wil je hier wellicht een topic over openen. Beetje shame maar no name?

2 likes

Teleurstelling, een beetje, Voor de verjaardag van mijn lief wou ik hem een auto geven, dus 10 van mijn beste horloges aan een veilingbedrijf gegeven om te veilen in Hong Kong. De experten zaten goed met hun schatting. Door de corona kon die veiling niet plaats vinden, en werden alle vaste kopers in kennis gesteld dat het niet doorging. Omdat de horloges van de verkopers bij het veiling bedrijf in bezit waren, kregen alle verkopers een bericht of dat de horloges online geveild mochten worden. Voor mij was dat in orde, omdat de verkoop van het veilingbedrijf ver boven andere uitsteekt. Maar wat het veilingbedrijf vergeten was is alle vaste kopers daarvan in kennis te stellen en reclame te maken van de veiling, De horloges die je daar kan aanbieden moeten minstens 2000 euro opbrengen anders nemen ze die niet aan. Mijn horloges zijn verkocht aan mensen die bij toeval op die veiling uitkwamen, misschien 30 mensen die de veiling wereldwijd volgde, Mijn inkoop lag 11,6 duizend hoger als wat de horloges hebben opgebracht. Het waren museum waardige horloges, puntgaaf, chrono s En als er iemand horloges kan inkopen ben ik het wel, Had ik ze op bv marktplaats aangeboden hadden ze 40 dzd gemakkelijk opgebracht. Teleurgesteld toch een beetje ,wel teleurgesteld in dat ik die horloges nooit meer in mijn collectie kan bewonderen, en mijn lief tja, die heeft gewoon pech

5 likes

En nu moet ik hem dat nog uitleggen, maar dat is voor dit jaar. is niet simpel . Heb al maanden geen horloge s meer gekocht, heb het even gehad hi hi

2 likes

Oei, en we hebben hier al mee kunnen maken hoe boos hij kan worden.
Succes!

1 like

Wauw, ze kwamen zelf met het voorstel om het online te veilen maar brachten het vervolgens niet onder de aandacht en hielden een lage reserve prijs aan, dan is het eerste wat in me opkomt dat insiders daar belang bij hadden…ruikt op zijn minst.

Misschien kan je de opbrengst met crypto nog naar het niveau brengen (afhankelijk op welk niveau je instapt natuurlijk) wat je gewenst had. Dit is geen beleggingstip. :nerd_face:

Ik snap hem wel :grin:

Gelukkig was daar @Barboendel en kwam alles toch nog goed :hugs:

4 likes