Grootste teleurstelling in 2020

Ik snap de gedachtegang inderdaad wel; best vindingrijk eigenlijk, en die sticker op zich was het probleem ook niet. Maar dat de originele wijzerplaat onherstelbaar is vernield vind ik het stomste wat je kunt doen.
Wat je ook doet, je gaat geen schuurmachine op een 100 jaar oude emaille wijzerplaat zetten.
Verder zijn de wijzers, uurrad en minuutpijp zwaar beschadigd. Dit soort lomperiken moeten slaag krijgen. Als je geen goed werk leveren kunt, blijf er dan met je vingers van af :face_with_raised_eyebrow:

Maar goed; ik denk ik oplossingen, ik heb een vervangende emaille wijzerplaat gevonden die redelijk lijkt op de originele, er staat alleen geen Tissot op. Nu nog op een zo origineel mogelijke manier het logo erop zien te krijgen zonder schade aan die “nieuwe” wijzerplaat aan te brengen :sunglasses:

1 like

Eh, wauw. Teleurstellend is wellicht wat zachtjes uitgedrukt.

1 like

Ik ben sowieso voorstander van het invoeren van dit soort straffen.
Voor wat betreft het verzieken van zo’n plaat en uurwerk ben ik het ook helemaal met je eens :hugs:

1 like

:sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:
Ok, ik was misschien wat drastisch, maar ik zat me er toch weer even over op te winden :grin: :grin:

1 like

Da’s knap lullig. Maar na een val, gewoon weer opstaan! Misschien één tegelijk nu.

1 like

Die gedachten had ik ook heel even, maar zo wil ik niet denken dat is verkeerd , ik wil alleen het goede in de mens zien

Mooie gedachte. Maar bereid je dan voor op verdere teleurstellingen…

2 likes

Dat is redelijk naïef, een wat evenwichtiger beeld van de mensheid zou toch wel aan te raden zijn.

1 like

Ja, dat is ongekend, Nu laat hij allemaal zien wat voor optie s er bij kunnen, en vraagt hij mij wat vind je ervan. En ik zeg dan maar, ja leuk en gemakkelijk. Heb 2 mogelijkheden om het op te lossen, Mijn ouders moeten mij maar helpen of liegen, met liegen kan ik weer een antwoord geven op het forum, topic liegen tegen partner van aankoop horloges, of zoiets. ik probeer het een beetje leuk te houden, maar wat een elende, ben helemaal van mn melk

2 likes

Misschien de waarheid vertellen? Ik ben dokter Phil niet maar liegen in een relatie lijkt mij niet de beste oplossing.

1 like

Tja, Liegen in een relatie is verre van goed, en dan is zijn vertrouwen in mij wel weg, en inderdaad de waarheid vertellen dat ga ik doen. Zal alle rolluiken laten zakken zodat jullie in Nederland geen geluidsoverlast hebben. bedankt voor het duwtje

3 likes

Grootste teleurstelling 2021 :rofl::joy::rofl:

1 like

? Hoe heppie dat nou dan?

Je bent gewoon TL2 neef, je badge staat alleen wat lager

:+1: ik geef mensen graag dat zetje over de rand.
Mocht hij erg boos worden vraag hem dan wie het eten gaat koken en de strepen uit zijn onderbroek gaat wassen op zijn vijfentachtigste.

1 like

:scream: :innocent:

Voor mij de gshock 2100 Niks mis mee maar…

Voor mij de retro mod van een Casio. Spullen bij een leverancier op AliExpress besteld die goede feedback had.
Lang verhaal, kort:
Eerste zending verkeerde case, goede band.
Tweede zending zou de juiste case brengen. Die werd gestolen bij overval koerier in België.
Tenslotte geen derde kans, werd niet meer geproduceerd.

Reactie leverancier en AliExpress: restitutie voor de case (paar euro) want de band was geleverd (…). Dikke vinger dus.

Uiteindelijk via iemand op eBay nog zo’n case kunnen kopen.

afbeelding

1 like

Ik vind de mijne juist zo prachtig

Van een cold case gesproken zeg!

2 likes