Gruis in Meistersinger No 02

Mark is een topper, en - precies wat je zegt. Voor hetzelfde geld stuurt MS je horloge naar pakweg Marokko voor een servicebeurt. Alles voor een lager kostenplaatje. Mijn voorbeeld is niet eens zo gek, met Hollandse garnalen doen we dat al om ze te laten pellen…

1 like

Met zo’n berg slijpsel kun je er bijna zeker van zijn dat een brug vervangen moet worden. Dan mag je hopen dat je dezelfde brug via MS kan krijgen. Ik vind €400 al een nette raming zeker als ze er ook nog eens 20% af doen. Grote vraag blijft id of ze dit niet de eerste keer gewoon hadden voorkomen. Hier heeft iemand zitten slapen. Ik hoop voor je dat een derde partij dit onder de €400 met originele onderdelen voor elkaar kan krijgen.

Succes ermee,vet balen dit ook al is het klokje 10 jaar oud.

4 likes

Ik heb van Meistersinger het aanbod gekregen dat ik kan accepteren; Ze zeggen dat dit verschijnsel zeer uitzonderlijk is. Ze gaan dat, voor deze keer, kosteloos herstellen. Met de sterke aanbeveling om het horloge elke 5 jaar een onderhoudsbeurt beurt te laten geven. Ik ben van plan dat dan toch maar ergens lokaal te laten doen.
Groetjes,
Gerard

6 likes

Dat is een hele mooie geste van Meistersinger!

Da’s wel netjes van ze. Mooi, hopelijk snel en volledig opgelost.

Netjes…

Als dank voor de geste?

4 likes

Ja dat klinkt misschien onvriendelijk, maar het horloge wordt nu via een juwelier opgestuurd naar MS, de communicatie gaat dan via-via en ben ik het horloge 3 maanden kwijt.
Zoals ik eerder gezegd heb wil ik diegene die mijn horloge repareert of onderhoud graag in de ogen kijken.
Groetjes,
Gerard

2 likes

Of als dank voor eerder slecht onderhoud? Vragen… :thinking:

Excuses, ik had dit topic een paar dagen eerder gelezen en was in de veronderstelling dat de 1e service door iemand anders was uitgevoerd. Nog eens overgelezen en begrijp nu dat dit door MS zelf was gedaan en waarschijnlijk dus ook de oorzaak is van het probleem door

Je hebt groot gelijk!

1 like

De Meistersinger is weer terug bij zijn baasje.
Helemaal schoon, perfect en verpakt in een mooi Meistersinger etui.
Ik ben er weer blij mij en ik zal regelmatig in het glaasje kijken om te zien of er weer gruis ontstaat.

Groetjes,
Gerard

9 likes

Gelukkig :grinning: Nu hopen dat het goed blijft :crossed_fingers: