GS over Rolex

Ben benieuwd wat GS neer heeft moeten leggen om deze ultieme Rolex fanboy over te halen :joy:

5 likes

Uiteindelijk wil je toch een Grand Seiko.

10 likes

Ha! Zag het ook deze week, Bark and Jack, wel een leuke en down to earth kerel. De GS is best ok, alleen dat geel… en dan the elephant in the room, wat denken we van deze Quartz :wink:?!

2 likes

Here we go again… :roll_eyes: Hoppa, direct 5 mensen een reactie aan het typen! :joy:

1 like

Tja, GS maakt nu eenmaal relatief betere horloges dan Rolex.

10 likes

Eens…

3 likes

Als liefhebber van horloges snap ik dat je hier enthousiast van kunt worden waarbij die GS natuurlijk niets onderdoet voor de Rolex!

1 like

Hij komt toch aardig wat terug op zijn positie als Rolex descipel, enig punt is dat het nogal afdoet aan de geloofwaardigheid van zijn eerdere meningen.

2 likes

Wedden dat die ook een Rolex in zijn verzameling heeft. :rofl::rofl:

1 like

Ik blijf de GS toch te veel “sport” vinden en te weinig “stijl”.

Prutshommage. Quartz ook nog. En dan die listprijs :joy: welke dwaas koopt nou zoiets als je voor een fractie meer een echte Explorer koopt. En dan dat geel :weary:

Oh wacht. :new_moon_with_face:

21 likes

@Zulu Als je dat frut-ding van de hand wil doen… :point_up:t3::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Laat me er even over nadenken.
…
Nee :full_moon_with_face:

6 likes

:joy::joy::joy::joy: yeah sure

1 like

:joy::wink::thinking:

1 like

Die gast is saai. Dat ie een proces beschrijft wat ik ook meemaakte toen ik een GS quartz kost is wel leuk en aardig, maar hij blijft erg saai: Valt in herhaling, is verontschuldigend over z’n mening en zit constant disclaimers in te bouwen.

Inderdaad. Kutspul. Bah. Je wilt 'm naar me opsturen. Om er maar vanaf te zijn. Ik offer me wel op.

3 likes

15 minuten doorbrallen over horloge die hij “gekocht” zou hebben !
Ja ja . Down to earther gaat het niet worden vandaag .
Begrijp niet waarom Seiko het een goed idee vond om juist deze hijger voor hun karretje te spannen .

die meneer is natuurlijk niet helemaal goed…

like I care… :smile:

3 likes

Die gast is zo vermoeiend.
Kijk even naar zijn andere filmpjes. Allemaal clickbait titels en ‘why is Rolex so expensive’-filmpjes.
Dan heeft ie een instap sportmodel, een oude Explorer. Die hij vervolgens gaat vergelijken met een f-ugly GS.
Prima.

Komt erop neer, die gast heeft gewoon geen knaken om het horloge te kopen wat hij eigenlijk wil
Bron:

Hij heeft ook nog een lunch met Rolex gehad:

Blijkbaar heeft dat niet genoeg indruk gemaakt en loopt ie nu met een GS rond.
Misschien dat hij binnekort met de CEO van Seiko mag gaan lunchen.

2 likes

:white_check_mark:

Het enige minpunt van een GS is dat er geen Rolex op staat.

Eens. En een batterij stop je maar in de speeltjes van je vrouw, niet in een horloge. Daar willen we een hart hebben.

Maar ik zou dat gekopieerde ding dan laten schieten, als je graag een GS GMT wil. Paar tientjes erbij en klabats, hier begint het echte werk.

Nog wat meer tientjes erbij en je hebt een LE.

Hier heb je echt wat speciaals te pakken. Qua opbouw van de wijzerplaat is het ook niet te vergelijken met de Seiko Explobleh II.

5 likes