GTG bij Staudt 5-4-2025

Prachtig wat een mooie en leuke ervaring. :ok_hand::+1:

2 likes

Zo, dat merk pakt ff uit voor een G2G. Mooi hoor.
Voor mij voelt Staudt altijd als overpriced met de gesourcete uurwerken en wijzerplaten, maar als je dan ziet wat voor moeite alsnog erin gaat zitten… :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Dat ik denk dat veel mensen dat gevoel hebben met de prijs.
Maar wij zijn alle 6 overtuigd gisteren dat t niet het geval is.
De wijzerplaten zijn ontworpen door Yvo, en worden speciaal voor Staudt gemaakt.
Yvo is de enige horlogemaker, verkoper, marketeer, gastheer en nog meer van Staudt. Maar hij kan ze niet allemaal zelf in elkaar zetten. Dat laat hij doen.
Maar alle onderdelen, behalve de uurwerken, zijn custom made.
En ja, ETA en Valjoux hebben hun dienst wel bewezen.

Zie hier:

5 likes

Mijn beste,

Zeer plezant!!
dank voor het delen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel leuk gedaan! Ik kan me de podcast bij Mannen van de Tijd nog wel herinneren met Yvo. Prachtig en leuk om naar te luisteren.

1 like

Leerzame, onderhoudende en toffe dag. Yvo (@Staudt ) had alles tot in de puntjes verzorgd, dank daarvoor. Initiatiefnemer @John ook bedankt, nu wil ik die Staudt guilloche chronograaf nog harder en sneller :wink:.

Yvo heeft er weer ambassadeurs bij

19 likes

Wat een gastheer voor jullie plus positieve reclame :ok_hand:

3 likes

Erg mooi Arjen!
En top dat je nog steeds, of zelfs nog meer gaat voor die schitterende Guilloche Chrono :ok_hand:

3 likes

Dit is leuk zeg!
Een topdag die past bij de naam Staudt!

3 likes

Het was zeker goed geregeld door @Staudt. Prachtige locatie voor de workshop, die mooi past bij de beleving van het sympathieke merk. Ik mocht veel passie en bevlogenheid proeven bij Yvo. Als bonus een kleine sneak preview van komende ontwerpen kunnen bekijken. Er staan mooie zaken aan te komen bij Staudt. Yvo bedankt!

Bovendien een leuke groep horlogisten daar kunnen ontmoeten. Was een mooie dag met een gezellige groep. Bedankt mannen!

12 likes

Super om te zien!!

1 like

Mooi verhaal, leuk opgezet ook. Ik moest wel gniffelen om die foto dat je iedereen van achteren ziet priegelen. Volgens mij had iedereen het wel naar zn zin daar!

4 likes

En het was echt dooooodstil. :shushing_face:

2 likes

Wow, dit zijn wel de leuke uitjes zeg! Wat mooi dat Staudt dit doet voor zon clubje liefhebbers :slight_smile:

3 likes

Het in- en uit elkaar halen van die Unitas was zeker leuk. Er werd super geconcentreerd gewerkt en heel soms…als er weer een een schroefje van de tafel schoot…werd er ook voorzichtig binnensmonds gevloekt. :wink:

13 likes

Dit ziet er uit als een prachtige dag!
Toen ik voor het eerst een Staudt horloge in het echt zag was ik ook meteen onder de indruk, wie weet ooit :grinning:

4 likes

Geweldig, jaloersmakend!

2 likes

Leuk :+1: net als Ootmarsum.

2 likes

Mooi verslag, fraaie foto’s. Bedankt. Ik krijg wel zin in Staudt!

5 likes

Wat leuk!

Nu wil ik ook een Staudt :grin:

6 likes