GTG bij Staudt 5-4-2025

Wow, dit zijn wel de leuke uitjes zeg! Wat mooi dat Staudt dit doet voor zon clubje liefhebbers :slight_smile:

3 likes

Het in- en uit elkaar halen van die Unitas was zeker leuk. Er werd super geconcentreerd gewerkt en heel soms…als er weer een een schroefje van de tafel schoot…werd er ook voorzichtig binnensmonds gevloekt. :wink:

13 likes

Dit ziet er uit als een prachtige dag!
Toen ik voor het eerst een Staudt horloge in het echt zag was ik ook meteen onder de indruk, wie weet ooit :grinning:

4 likes

Geweldig, jaloersmakend!

2 likes

Leuk :+1: net als Ootmarsum.

2 likes

Mooi verslag, fraaie foto’s. Bedankt. Ik krijg wel zin in Staudt!

5 likes

Wat leuk!

Nu wil ik ook een Staudt :grin:

6 likes

Stelletje horlogechirurgen :grin:

Ziet er mega interessant, leuk en gaaf uit. Leuk dat dit zo kan zeg!!

3 likes

Erg leuk om te lezen. Lijkt me een prachtige ervaring.
Dat was vast en zeker een onvergetelijke dag!
En het zijn ook prachtige horloges… :ok_hand:

2 likes

Heb dit net met veel plezier gelezen, ben wel eens bij kennisen in het leuke kunstenaarsdorp Ootmarsum geweest, maar toen nog zonder de zaak van horlogemaker Staudt. Maar de volgende keer, met mijn Staudt om de pols ,zeker een bezoekje brengen aan de zaak.

6 likes

Yvo had deze dag tot in de puntjes verzorgd nogmaals dank hiervoor!

Verder was het super leuk om eens een paar gezichten te krijgen bij de mensen op het forum. En een hele dag met mensen gepassioneerd over horloges praten is ook eens leuk. Hiervoor dank aan alle andere deelnemers.

13 likes

Het ziet er naar uit dat ik echt iets gemist heb… een mooie dag voor in de boeken!

2 likes

Je kunt altijd bij Yvo zoiets organiseren. Hij vind het super om te doen.

1 like

Dat is echt wel zo en jammer dat we niet persoonlijk kennis konden maken. De mede-Staudt-owners en -liefhebbers waren leuke gasten. Yvo gaf aan in de toekomst vaker vergelijkbare events te willen organiseren dus de gelegenheid komt er vast nog. Ik zelf zou absoluut nóg eens deelnemen.

1 like

Leuk verslag!
Altijd mooi om een bevlogen eigenaar van een merk over zijn ā€œkindjesā€ te horen praten. Heel bijzonder.

1 like

Wat let je Timo

Vanaf vandaag kan ik het oprecht aanbevelen

12 likes

Ik heb de catalogus besteld. Ik word al enthousiast van het idee. Ik weet wel hoe dit waarschijnlijk afloopt :yum:

4 likes

De catalogus gaat je verrassen. Oog voor detail en kwaliteit spreken ook hier uit

3 likes

Er gaat toch wel een NA-topic komen mag ik hopen, Arjen?? Deze knaller verdiend dat zeker wel.

2 likes

Zeker Nick. Ga ik morgen hoogstwaarschijnlijk doen. Even wat foto’s posten op het forum en verder uitsluitend naar de wijzerplaat kijken :eyes:

1 like