Je kunt altijd bij Yvo zoiets organiseren. Hij vind het super om te doen.
Dat is echt wel zo en jammer dat we niet persoonlijk kennis konden maken. De mede-Staudt-owners en -liefhebbers waren leuke gasten. Yvo gaf aan in de toekomst vaker vergelijkbare events te willen organiseren dus de gelegenheid komt er vast nog. Ik zelf zou absoluut nóg eens deelnemen.
Leuk verslag!
Altijd mooi om een bevlogen eigenaar van een merk over zijn “kindjes” te horen praten. Heel bijzonder.
Ik heb de catalogus besteld. Ik word al enthousiast van het idee. Ik weet wel hoe dit waarschijnlijk afloopt
De catalogus gaat je verrassen. Oog voor detail en kwaliteit spreken ook hier uit
Er gaat toch wel een NA-topic komen mag ik hopen, Arjen?? Deze knaller verdiend dat zeker wel.
Zeker Nick. Ga ik morgen hoogstwaarschijnlijk doen. Even wat foto’s posten op het forum en verder uitsluitend naar de wijzerplaat kijken
Prachtig horloge ! Geniet ervan !
Ik kwam toen bij een juwelier om een ander horloge te kopen… en nu heb ik weer wat anders op het lijstje, maar dit ziet er prachtig uit !
Deze is van jou?
Edit: Ja dus. Gefeliciteerd Arjen Zo mooi
Ga toevallig binnenkort een cursus doen bij blancier. echter klonk dit ook goed om te doen.
Erg leuk! Weten jullie ook eens hoe het is. En dan is dit nog een easy-peazy werkje. Super georganiseerd en zeer gastvrij.
We hebben respect gekregen voor horlogemakers. De onderdelen zijn zo klein. Gepriegel op de mm. Vakmanschap
Ik blijk er geen talent voor te hebben Peter
Volgens mij had niemand van ons dat hahaha
En dan te bedenken dat dit het simpelste “complicatie-loze” grote uurwerk van een zakhorloge was…
Gave ervaring! Als trotse Tukker moet er waarschijnlijk ooit wel een Staudt in de verzameling komen.
Wat een leuk event hebben jullie ervan gemaakt!
Geweldig! Ik krijg spontaan jeuk naar een eigen Staudt . Fantastische foto’s, horloges en zo te lezen ook een fantastische dag