Deze is van jou?
Edit: Ja dus. Gefeliciteerd Arjen Zo mooi
Deze is van jou?
Edit: Ja dus. Gefeliciteerd Arjen Zo mooi
Ga toevallig binnenkort een cursus doen bij blancier. echter klonk dit ook goed om te doen.
Erg leuk! Weten jullie ook eens hoe het is. En dan is dit nog een easy-peazy werkje. Super georganiseerd en zeer gastvrij.
We hebben respect gekregen voor horlogemakers. De onderdelen zijn zo klein. Gepriegel op de mm. Vakmanschap
Ik blijk er geen talent voor te hebben Peter
Volgens mij had niemand van ons dat hahaha
En dan te bedenken dat dit het simpelste “complicatie-loze” grote uurwerk van een zakhorloge was…
Gave ervaring! Als trotse Tukker moet er waarschijnlijk ooit wel een Staudt in de verzameling komen.
Wat een leuk event hebben jullie ervan gemaakt!
Geweldig! Ik krijg spontaan jeuk naar een eigen Staudt . Fantastische foto’s, horloges en zo te lezen ook een fantastische dag
Leuk verslag van een, volgens mij, geslaagde GTG!
Ben de afgelopen dagen druk geweest met andere zaken, dus een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik sluit mij volledig aan bij alle leden die ook aanwezig waren bij de GTG; het was een topdag!
Ik kan niet anders zeggen dan dat Yvo @Staudt het perfect geregeld had, nogmaals dank daarvoor En ook leuk om eens andere horlogegekkies (in de goede zin van het woord
) van het forum te ontmoeten, stuk voor stuk toffe gasten en échte liefhebbers!
Zo snel als bij @APMV is het niet gegaan, maar ik moet bekennen dat die Guilloche na zaterdag toch ook wel lonkt
Andere klas schijnbaar, of meer talent
Ben ook niet zo heel bang gezien de grote van de handopwinder in het eerste jaar. Daar kun je van een meter afstand nog wel olie in gooien.
Denk dat het voornamelijke verschil het aantal vlieguren is.
In Hasselt hebben we meer contact momenten dan deze dagcursus, ziet er overigens heel leuk en gezellig uit! Voordat ik in Hasselt begon was ik al actief met de hobby, dus meters maken helpt