GTG: ondergewaardeerde horloges

Die zijn er nog wel. Afgelopen weekend nog. Helaas moest ik afzeggen.

Precies, daar begint het mee.

4 likes

Ftfy

Waar het hart van vol is.

2 likes

You said it, man! :+1: Mij spreekt dat, als eenvoudige sterveling met een modest collectie, ook minder aan.

1 like

Ja, kapitein afhaak.
Had je de kans om eindelijk mijn ultra zeldzame Seiko 5ā€™je te kunnen bepotelen, laat je het afweten. Tssssā€¦

4 likes

Meh, ik denk dat er genoeg GTGā€™s zijn waar dit niet het geval is, maar wellicht hebben zij minder de behoefte dit breed uitgemeten uit te dragen. Meer een samenkomst van vrienden waarbij de gemene deler een voorliefde voor horloges is. Daar ligt het zwaartepunt veelal bij het samenzijn (nee, meestal bij het bier) en minder bij de horloges.

3 likes

Gewoon op een terrasje in de open lucht niks geheim gedoe. En maar 1 Rolex aanwezig de rest wat skere shit. En die pauper met zijn Tudor, ik wil wel een Rolex maar kan het niet betalen. :wave:

6 likes

Ik kreeg een notificatie?

2 likes

Kan iemand mij vertellen hoe ik een meet organiseer voor 50 man zonder met de veiligheid bezig te zijn?

Ik verneem het graag.

10 likes

Microsoft Teams

11 likes

Voor 50 man met Vostoks moet dat geen probleem zijn toch? :grin:

3 likes

Organiseer n Seiko meet.

:nerd_face:

1 like

:joy: Nee, dankjewel.

2 likes

Niet waarschijnlijk en vooral als er veel dure horloges meegenomen worden. Overal panisch over zijn is overdreven maar gezond verstand gebruiken is wel handig.

3 likes

Hoe later op de avond, hoe minder Ć­eder horloge gewaardeerd wordtā€¦

Deze kan op een tegeltje. Goedemorgen

Daarom breng ik toch graag mijn vrouw mee, die houd wel van die aandacht later op de avond :grimacing::thinking::grin:

1 like

GTG: Shitters.

Met die GTGs van jou is security inderdaad wel een dingetje.

3 likes

Het boevengilde leest geĆÆnteresseerd mee op HF. Ook de schobbejakken zal het fenomeen GTG niet ontgaan zijn.

Maar goed. Even een ouwe Kroaat met een AK bij de deur zetten en klaar ben je.

3 likes

Ow, pas toch op, zometeen wordt er weer gevlagd :rofl:

1 like

Flauw. Het mag wel eens een keer afgelopen zijn met die Balkanhaat.

1 like

Is een Turk met paard en donermes ook goed

3 likes