GTG: ondergewaardeerde horloges

Ik zat al langer na te denken over het organiseren van een GTG in de randstad. Maar met de komst van de H. Moser lijkt het me leuk om een GTG te organiseren met een focus op de minder populaire merken (lees dus geen omega en rolex bijv. maar eerder merken zoals Blancpain, Chopard enz.).

Ik stel het volgende voor i.v.m. privacy en veiligheid. Mocht je serieuze interesse hebben kan je in dit topic of prive een bericht sturen. Via een datumprikker kunnen we dan een datum prikken waarop de meeste (hopelijk iedereen) kan. Ik regel een fijne locatie in de randstad. I.v.m. de veiligheid en privacy zal de locatie prive bekend worden gemaakt.

Ik heb er in ieder geval zin in!

16 likes

afbeelding

11 likes

Ik zie dat ik het verkeerd heb geschreven. Ik bedoel juist niet rolex en omega haha. Ik ga het aanpassen.

1 like

In welke categorie vallen de Grand Seikos?
Populair of niet… :slightly_smiling_face:

1 like

Goede vraag. Wat mij betreft zijn GS’s welkom😁

2 likes

Mooi. Mijn SBGA373 wilt er graag bij zijn.
Zelf zal ik dan ook meekomen.

3 likes

Al heb ik slechts twee horloges in deze categorie, lijkt het mij leuk om hierbij te zijn!

2 likes

Hartstikke leuk dat ik al verschillende aanmeldingen heb gehad! Het gaat een leuke GTG worden zo te merken. Aanmelden is nog mogelijk.

2 likes

waar staat gtg voor ?

Graag Traag Gerard

Soms ook wel :" get together"

5 likes

En ik maar denken dat het Guy to guy betekende :joy:

8 likes

Wat leuk! Ik ben erbij met mijn Hi-beat Marinemaster en Fortes!

2 likes

Lijkt me leuk maar in mijn geval wel lastig: mijn collectie is nog tamelijk bescheiden. Dus ik zou een relatief ondergewaardeerde Constellation met een stemvorkje mee kunnen nemen of een Tag Heuer 1000/2000 met een quartz uurwerkje. Maar dat zijn niet bepaald ondergewaardeerde merken. En al helemaal niet in de klasse van een Moser.

2 likes

Het gaat niet om de grootte van je collectie maar om de liefhebberij dus ook met jouw overigens ook zeker mooie horloges ben je daarmee welkom.

3 likes

Leuk initiatief. Specifiek ook leuk om nieuwe merken en modellen te ontdekken. Ik ben er graag bij met merken als Zodiac, Ebel, Eterna, Nomos en Helbros

3 likes

Even een update: er heeft zich ondertussen al een leuk groepje gevormd. Er is ook al een concrete locatie, datum en tijd. We hebben nog een aantal plekken over dus mocht je er ook bij willen zijn, stuur me dan een privébericht.

6 likes

Niks voor jullie @Kahan en @Watch2Morrow?
Gewoon een gezellig avond op een zondag eind juli waar een kleine groep liefhebbers hun passie delen en horloges showen.
Wat me zelf enorm aanspreekt is naast het enthousiasme van de mensen die al komen is dat het een zeldzaam / ondergewaardeerde Microbrand horloge (Kahan? :wink:) tot aan een Richard Mille.
Want er zijn altijd mensen die ook een Richard Mille onderwaarderen dus iedereen is welkom! :rofl::wink:

1 like

Ik heb plenty minder bekende merken in de kist, maar als jouw openingsbod blancpain en chopard is hoeft het voor mij niet.

Wat is dat toch, dat er alleen maar get togethers worden georganiseerd waar een stel merkensnobs zo met hun veiligheid bezig zijn? Geheime locaties… Alsof we uranium gaan verhandelen zeg.

Ik mis de tijd dat er gewoon vijftien man in het Taphuys opdoken met een Seiko, Squale, verdwaalde PAM en, weet ik veel, een Meistersingertje en een ouwe Connie of zo.

10 likes

Heb niks interessants meer jo. Een saaie, goedkope Rolex, een visitor en een gshock.

Nu heb je het verklapt.

Wellicht een dezer een keer zelf een rondje bellen en mensen uitnodigen?

Dan hoef je ook niet zo af te geven op deze gtg. :sunglasses:

4 likes