NA; Meer modemerken willen we, zoals Hermès

Heel cool deze! Heb m meerdere keren bekeken op chrono.

1 like

Deze is prima, maar meer is echt niet nodig :sunglasses: Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Ja dit ding is dus vet! Tof dat je dit kiest; fijn buiten de gebaande paden hier op HF

1 like

Hier. Doe ik ook een duit in t zakje.

14 likes

Zooooooo dan! Ik dacht eerst aan de

Maar

afbeelding

Deze is magnifique! :ok_hand:

3 likes

Mag ik hardop hopen dat je naar de onderstaande GTG komt zodat ik dit gave model van Hermes ik het echt kan bewonderen! :heart_eyes::ok_hand:t4:

Denk ook dat dit horloge elke kleur band kan hebben! Heel veel draagplezier!

2 likes

Mooie vorm, prachtige font en details. Enjoy!

1 like

Bijzonder (mooi) horloge. Staat heel goed. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Super gaaf deze :heart_eyes: Ik heb hem geruime tijd geleden al eens gepost… zelfs al eens bij Hermēs in Antwerpen geweest daarvoor :sweat_smile:

Van harte met deze knapperd :ok_hand:

1 like

Heel fraai!
Ik ben er ook eens tegenaan gelopen, is mij ook altijd wel beetje bijgebleven dit model.

1 like

Erg cool!! De limited editions staan hier al een tijdje op “de lijst”:

5 likes

Vet zeg! Deze hou ik ook al langere tijd in de gaten, tof dat jij hem hebt. :+1:

1 like

Hele toffe keuze, apart en gewaagd!
Have fun en enjoy :slight_smile:

1 like

Mooi horloge hoor, gewoon kopen wat jij mooi vindt (doe ik ook :grinning:).

1 like

Absoluut een heel gaaf horloge, oranje rubber staat hem perfect :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Yep mooie klok , veel plezier ermee :+1::+1:

1 like

Ik kan m goed hebben, veel plezier ermee!

1 like

Dat is toch waar m’n voorkeur naar uitgaat. Casual, geschikt om bandjes te wisselen en geen complicaties.

Een aantal merken zijn inderdaad behoorlijk aan de weg aan het timmeren met mooie resultaten.

Zijn best wel wat mensen die de stap niet durven te zetten denk ik, want het stigma ‘modemerk’.
Als je je daar overheen kunt zetten, dan kom je er achter dat er heel mooi spul wordt gemaakt.

Die is ook erg mooi.

Ha ha, ik heb er over nagedacht, maar ben dan helaas niet in Nederland. Had me anders wel mooi geleken.

4 likes

Mooi is mooi, modemerk of niet. Gefeliciteerd met je bijzondere aanwinst.

1 like

Ik vind m mooi! :+1:Zag m bij Kremer al eens langskomen. Heb je m daar vandaan?

1 like